Prisotni člani sveta: Dominik Bradeško, Štefan Čebašek, Luka Čukajne, Dragan Djukić, Zvonka Hočevar, Ines Iskra, Marjeta Jamnik, Mirko Javeršek, Anže Jenko, Uroš Medar, Leon Merjasec, Mojca Murnik, Ivo Rep, Jožefa Rotovnik Jaklič, Saša Rožič, Milan Šobat, Alojzij Teršan, Matejko Trampuš, Danica Tršan, Stanislav Ulanec, Ana Veber, Ladislav Vidmar in Cvetka Židan Valjavec.
Ostali prisotni: župan Nejc Smole, Mirjam Tolar, Katja Gomboši Telban, Matej Osolnik, Marko Košir, Teja Zajec, Suzana Škrilec, Karina Škerl in Ankica J. Kožar iz občinske uprave, Mitja Jarc iz podjetja Komunala Kranj, javno podjetje, d.o.o., Klemen Jurjevčič – načelnik PP Medvode, Tomaž Dolar - vodja skupne uprave MIR, Boža Vidmar in Aleš Pantar – predstavnika podjetja HNG d.o.o., Maja Rant iz Javnega zavoda Sotočje Medvode, Primož Jurman – ravnatelj OŠ Preska, Filip Draković iz podjetje Evirodual d.o.o. ter povabljeni mediji.
Začetek seje je bil ob 16.30.
Sejo je do 10. točke na podlagi pooblastila vodila podžupanja, ga. Mojca Murnik, nato pa je vodenje seje prevzel župan, g. Nejc Smole.
Predsedujoča je povedala, da se seja snema v skladu s 63. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode.
Od 23 članov občinskega sveta je bilo na seji prisotnih 20 članov. Predsedujoča je ugotovila, da je seja sklepčna.
Predsedujoča je v skladu s 36. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode predlagala, da se dnevni red razširi, in sicer da se doda nova točka: Predlog Sklepa o nameri za spremembo krajevne pristojnosti upravne enote.
Pojasnila je, da se lahko skladno s šestim odstavkom 36. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode predlog za razširitev sprejme le, če so razlogi nastali po sklicu seje in če je bilo članom sveta izročeno gradivo, ki je podlaga za uvrstitev zadeve na dnevni red seje. V primeru razširitve dnevnega reda občinski svet o tem razpravlja in glasuje.
Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki ni bilo.
Seji sta se pridružila g. Štefan Čebašek in g. Dragan Djukić.
Predsedujoča je v sprejem predlagala naslednji SKLEP 1: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog, da se dnevni red seje razširi s točko: »Predlog Sklepa o nameri za spremembo krajevne pristojnosti upravne enote«, ki postane nova 14. točka dnevnega reda. Obstoječa 14. in 15. točka dnevnega reda se ustrezno preštevilčita.
Prisotnih je bilo 22 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 21 članov. Sklep je bil sprejet.
Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi o predlogu dnevnega reda. Razprave pri tej točki ni bilo.
Seji se je pridružil g. Milan Šobat.
Predsedujoča je v potrditev predlagala naslednji
DNEVNI RED:
Prisotnih je bilo 23 članov občinskega sveta. ZA dnevni red je glasovalo 23 članov. Dnevni red je bil sprejet.
Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki dnevnega reda ni bilo.
Predsedujoča je v sprejem predlagala naslednji SKLEP 2: Občinski svet Občine Medvode sprejema zapisnik 15. seje občinskega sveta.
Prisotnih je bilo 23 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 23 članov. Sklep je bil sprejet.
Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki dnevnega reda ni bilo.
Predsedujoča je v sprejem predlagala naslednji SKLEP 3: Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Poročilom o realizaciji sklepov 15. seje občinskega sveta.
Prisotnih je bilo 23 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 23 članov. Sklep je bil sprejet.
Uvodno obrazložitev je podal g. Mitja Jarc iz podjetja Komunala Kranj, javno podjetje, d.o.o., ki je podrobno predstavil projekt investicije v Park krožnega gospodarstva ZARTA. Pojasnil je, da se bo podjetje Komunala Kranj, d.o.o. zadolžilo za obdobje največ do 20 let od podpisa kreditne pogodbe ter predstavil ponudbo za zadolžitev, ki jo je podjetje predhodno pridobilo. Poudaril je, da mora biti sklep v predlagani vsebini potrjen na občinskih svetih vseh sedmih občin ustanoviteljic Komunale Kranj, d.o.o. Dodatno je razložil, da zadolžitev podjetja Komunala Kranj ne bo vplivala na proračun Občine Medvode.
To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala predlog Sklepa za izdajo soglasja k zadolžitvi podjetja Komunala Kranj, javno podjetje, d.o.o. na svoji 14. redni seji in sprejela sklep s katerim ugotavlja, da je predlog sklepa v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme.
To točko je obravnaval tudi Odbor za komunalne dejavnosti. Predsednik odbora, g. Stanislav Ulanec je povedal, da je odbor obravnaval predlog Sklepa za izdajo soglasja k zadolžitvi podjetja Komunala Kranj, javno podjetje, d.o.o. in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme.
Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi je sodeloval g. Štefan Čebašek, ki je pohvalil predstavitev ter kot pomembno izpostavil, da so v podjetju prepoznali pomen izobraževanja novih generacij, skrb za okolje ter tudi skrb za zaposlene z gradnjo nove menze. Prav tako se mu je zdelo pomembno, da zadolževanje ne bo vplivalo na višjo položnico uporabnikov. Napovedal je, da bo sklep podprl, saj je projekt dobro pripravljen, pregleden in transparenten.
Predsedujoča je v sprejem predlagala naslednji **SKLEP 4:
Prisotnih je bilo 23 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 23 članov. Sklep je bil sprejet.
Uvodno obrazložitev je podala ga. Katja Gomboši Telban iz Oddelka za proračun, finance in gospodarstvo, ki je povedala, da je po koncu proračunskega leta obveznost občine pripraviti zaključni račun proračuna, v katerem so prikazani predvideni in realizirani prihodki in drugi prejemki ter odhodki in drugi izdatki občine za preteklo leto. Zaključni proračun mora vsebovati splošni del, posebni del ter obrazložitve. Podrobno je obrazložila realizacijo davčnih, nedavčnih, kapitalskih in transfernih prihodkov ter realizacijo odhodkov. V zvezi s krajevnimi skupnostmi (KS) je pojasnila, da se prihodki ožjega dela občine delijo na sredstva, prejeta iz proračuna občine, ki se porabijo za tekočo in investicijsko dejavnost ter na izvirne prihodke krajevnih skupnosti, katerih realizacija se mora v mesečnih poročilih izkazovati ločeno. Sredstva za redno in komunalno dejavnost KS so se dodeljevala skladno z odlokom kot mesečne dotacije. Slednje je bilo obrazloženo v posebnem delu obrazložitev zaključnega računa. Za konec je dodala, da so v obrazložitvah posebnega dela zaključnega računa vključene tudi obrazložitve vseh proračunskih postavk.
To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala predlog Zaključnega računa proračuna Občine Medvode za leto 2024 na svoji 14. redni seji in ugotavlja, da je predlog Zaključnega računa v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za družbene dejavnosti. Predsednik odbora g. Matejko Trampuš je povedal, da je odbor obravnaval predlog Zaključnega računa proračuna Občine Medvode za leto 2024 ter predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme. Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi je sodeloval g. Uroš Medar, ki se je najprej zahvalil ga. Katji Gomboši Telban za gladek prevzem zadev od predhodnice ga. Sanje Malej ter pohvalil pripravo vseh dokumentov. Ob tem je izpostavil, da je nekaj več kot 50% prihodkov na račun glavarine, vse ostalo pa so drugi viri financiranja, ki jih kljub veliki kadrovski podhranjenosti zagotovi občinska uprava. Strinjal se je, da so v preostali del vključeni tudi prihodki s strani komunalnih prispevkov, vendar so ti možni zgolj takrat, ko je splošno stanje v občini tako, da si ljudje želijo bivati na tem območju.
Predsedujoča je v sprejem predlagala naslednji SKLEP 5: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Zaključnega računa proračuna Občine Medvode za leto 2024.
Prisotnih je bilo 23 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 23 članov. Sklep je bil sprejet.
Uvodno obrazložitev je podala ga. Teja Zajec iz Oddelka za splošne, premoženjsko pravne in družbene zadeve, ki je najprej predstavila pravno podlago za pripravo Poročila o realizaciji Načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Medvode za obdobje od 1.1.2024 do 31.12.2024. Pojasnila je, da so bili v poročilu zajeti realizirani pravni posli ravnanja z nepremičnim in premičnim premoženjem občine iz preteklega leta. Iz poročila, ki je bilo objavljeno skupaj z gradivom za sejo je bilo razvidno, da je bilo v letu 2024 sklenjenih 65 pogodb ali aneksov za nakup ali zamenjavo zemljišč, ki jih občina potrebuje za svoje investicije oziroma jih je izvajala v prejšnjih letih, dokončna realizacija pravnega posla pa je bila v letu 2024. Kot večje nakupe je izpostavila nakup objekta, v katerem ima svoje prostore Režijski obrat Občine Medvode in nakup zemljišča za potrebe parkiranja za delovanje Nordijskega centra Bonovec. V preostalem delu je šlo za prenose zemljišč, ki predstavljajo obstoječe dele cest oz. druge komunalne infrastrukture. Nadalje je bilo realiziranih 39 pogodb za prodajo ali zamenjavo zemljišč, pri katerih je šlo v pretežnem delu za uzurpirana zemljišča ter za druga dva sklopa prodajanih parkirnih mest ob Donovi cesti. V preteklem letu so bile na novo sklenjene zakupne oz. najemne pogodbe za uporabo kmetijskih in drugih zemljišč; oddaje kmetijskih zemljišč so bile skladno z zakonodajo vodene preko upravne enote. V letu 2024 je občina prodala tudi moped - dvokolo Yamaha (skuter), ki je bilo poplavljeno v letu 2023.
To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je Statutarno pravna komisija obravnavala Poročilo o realizaciji Načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Medvode za obdobje od 01.01.2024 do 31.12.2024 in ugotavlja, da je v skladu z veljavno zakonodajo.
Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki ni bilo.
Predsedujoča je v sprejem predlagala naslednji SKLEP 6: Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Poročilom o realizaciji Načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Medvode za obdobje od 01.01.2024 do 31.12.2024.
Prisotnih je bilo 23 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 23 članov. Sklep je bil sprejet.
Uvodno obrazložitev je podal g. Klemen Jurjevčič, načelnik Policijske postaje Medvode, ki je podrobneje predstavil poročilo o delu Policijske postaje Medvode za leto 2024, ki so ga svetniki dobili med gradivom za sejo.
Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi so sodelovali ga. Marjeta Jamnik, g. Matejko Trampuš, ga. Zvonka Hočevar, g. Ladislav Vidmar, g. Stanislav Ulanec, ga. Jožefa Rotovnik Jaklič, g. Štefan Čebašek in g. Milan Šobat.
Izražena so bila naslednja mnenja, vprašanja, pobude, predlogi in pohvale: • Ga. Marjeto Jamnik je zanimalo odzivanje na prijave in postopki policije glede nasilništva med mladimi ter študenti. G. Klemen Jurjevčič je pojasnil, da je problem medvrstniškega nasilja zelo pereč. Policijska postaja Medvode se vedno odzove na prijave ter preventivno sodeluje z vsemi vzgojno izobraževalnimi zavodi. V zvezi z družinskim nasiljem je pojasnil, da so obravnavali tudi te primere in so bili zelo uspešni. Ob takih kaznivih dejanjih se izvedejo različni ukrepi, od privedbe k preiskovalnemu sodniku, pridržanje in/ali odreditev prepovedi približevanja. • G. Matejko Trampuš je podal dve vprašanji v zvezi z ureditvijo področja pri Cvetličarni Zala, kjer je omejitev hitrosti 30. Povedal je, da jim je Občinska uprava Občine Medvode na pobudo glede postavitve dodatnih ukrepov (tabla »vi vozite«) odgovorila, da dodatni ukrepi niso potrebni, pri čemer je navedel podatek, da naj bi policija v času med sedmo in osmo uro zjutraj zaznala kar 20 prekoračitev hitrosti na tem območju. Zanimalo ga je ali policija meni, da bi bilo potrebno v tej coni, kjer je omejitev hitrosti 30, izvesti dodatne ukrepe umirjanja prometa (npr. tabla »vi vozite«). Hkrati je podal pobudo, da se v času, ko otroci čakajo na avtobusni prevoz, odredijo dodatne policijske kontrole, in sicer zaradi izvajanja nevarnih trendov, ki so se razvili na tik toku in drugih socialnih omrežjih (metanje plastenk pod avto, skakanje pred vozeče avtomobile …). G. Klemen Jurjevčič je pojasnil, da bodo stanje preverili. Svetoval je, da občinska uprava predlaga dodatne ukrepe in bi jih potem dorekli skupaj s PP Medvode. • Ga. Zvonko Hočevar je zanimalo:
Predsedujoča je v sprejem predlagala naslednji SKLEP 7: Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Poročilom o delu Policijske postaje Medvode za leto 2024.
Prisotnih je bilo 23 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 23 članov. Sklep je bil sprejet.
Uvodno obrazložitev je podal g. Tomaž Dolar, vodja skupne uprave Medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Radovljica, Škofja Loka, Medvode in Naklo (MIR), ki je podrobneje predstavil poročilo o delu Policijske postaje Medvode za leto 2024, ki so ga svetniki dobili med gradivom za sejo.
Predsedujoča je pozvala člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi so sodelovali g. Matejko Trampuš, ga. Saša Rožič, g. Ladislav Vidmar, g. Štefan Čebašek, ga. Zvonka Hočevar, g. Stanislav Ulanec, g. Dragan Djukić, ga. Marjeta Jamnik, g. Ivo Rep in g. Uroš Medar.
Izražena so bila naslednja mnenja, vprašanja, pobude, predlogi in pohvale: • G. Matejko Trampuš je predlagal, da se na parkomate doda nalepka s telefonsko številko, na katero lahko uporabniki pokličejo, v primeru da parkomat ne deluje. G. Tomaž Dolar je odgovoril, da bo uslužbence na MIR pozval, da se na Občinski upravi Občine Medvode pozanimajo glede tega, kdo je kontaktna oseba za upravljanje s temi parkomati. • Ga. Sašo Rožič je zanimal finančni izkupiček MIR za posamezno leto od leta 2020 naprej. G. Tomaž Dolar je odgovoril, da je bilo v letu 2024 nakazanih 40.265 eur, v letu 2023 pa 37.325 eur. Podatkov za leto 2021 nima, ker skupna občinska uprava še ni delovala. V letu 2022 je bilo teh prihodkov bistveno manj, saj se je na začetku delovanja MIR občane zgolj opozarjalo in je bilo zaradi tega manj izdanih glob. • G. Ladislav Vidmar je vodjo MIR pozval, da naj bodo redarji prisotni na območjih, kjer prikazovalniki kažejo največ prekoračitev. Medobčinski inšpektorat je pozval, naj hitreje reagira pri vzpostavitvi stanja glede živih mej in ograj, ki bo skladen z občinskim odlokom. Menil je, da bi se na ta način bistveno pripomoglo tudi k varnosti v prometu, saj so nekje pločniki povsem neprehodni, uvozi na ceste pa nepregledni. Glede določitve kritičnih območij jim je ponudil pomoč krajevne skupnosti ter občinske uprave, prav tako bi lahko pomagali redarji na terenu, ki na take odseke naletijo pri svojem delu. G. Tomaž Dolar je glede poziva po večji prisotnosti na območju občine Medvode izpostavil, da mora MIR delovati v okviru sprejetega kadrovskega načrta in deluje s številom zaposlenih, ki jim je na voljo. Povedal je, da bodo upoštevali pobudo glede večje prisotnosti na kritičnih točkah. Glede obreza vegetacije je pojasnil, so se o tem pogovarjali tudi na mesečnih sestankih z Občinsko upravo Občine Medvode. Opažajo, da gre velikokrat za primer zatečenega stanja. Na zadnjem sestanku je bilo dogovorjeno, da se bodo postopki začeli najprej na najbolj kritičnih odsekih, kjer je ogrožena prometna varnost in varnost otrok v prometu. • G. Štefan Čebašek je podal repliko na govor g. Ladislava Vidmarja ter izpostavil, da gre v primeru obreza vegetacije za zelo pereč problem Občine Medvode. Predlagal je, da se te postopke pohitri ter se v reševanje in obrez vegetacije vključi tudi koncesionarja HNG, saj bi s sodelovanjem na terenu lahko dosegli še več. • Ga. Zvonko Hočevar je v povezavi z živimi mejami na šolskih poteh v bližini OŠ Preska zanimalo, koliko je bilo v letu 2024 na območju celotne občine izdanih opozoril za odstranitev živih mej, ki povzročajo nevarno hojo po pločnikih. G. Tomaž Dolar je pojasnil, da bodo podatke pripravili do naslednjega mesečnega sestanka z občinsko upravo. V letu 2024 je bilo sicer uvedenih 30 postopkov glede živih mej ob pločnikih in cestah.
Zanimalo jo je kolikokrat je bila v jutranjih urah, ko starši pripeljejo otroke v Vrtec Preska, narejena kontrola parkiranja na območju ob Kalanovi cesti. Opazili so, da so na tem območju stalno parkirani avtomobili stanovalcev blokov, kar onemogoča staršem otrok, da slednje varno pripeljejo v vrtec. G. Tomaž Dolar je pojasnil, da pri preventivnih akcijah na začetku šolskega leta ni bil mišljen zeleni obrez na šolskih poteh, temveč druge dejavnosti. Podatke glede kontrole ob Kalanovi cesti bodo posredovali naknadno.
• G. Stanislav Ulanec je izrazil nezadovoljstvo glede delovanja MIR, predvsem glede delovanja inšpektorata, kljub temu da imajo za svoje delovanje predvidena precejšnja finančna sredstva. • G. Dragan Djukić je v zvezi s Cesto na Svetje, ki je postala obvozna cesta poudaril, da bi morala to biti cona z omejitvijo 30 ter da je bil v preteklosti znak za omejitev 30, zdaj pa so ta znak umaknili in gre za cesto z omejitvijo 50. Opaža, da kljub višji omejitvi hitrosti na tem področju prihaja do stalnih prekoračitev hitrosti. G. Tomaž Dolar je odgovoril, da bodo stanje preverili. Pojasnil je, da redarji ne morejo izvajati enakega merjenja hitrosti kot policisti, temveč morajo biti izpolnjeni določeni pogoji. Prav tako ne morejo izvajati merjenja hitrosti na zasebnem zemljišču, če nimajo predhodnega soglasja lastnikov tega zemljišča.
V zvezi s kadrovsko omejenostjo MIR je predlagal, da se preveri, če so potrebne nove zaposlitve, da bo lahko MIR opravljal nadzor tudi nad tem območjem.
V zvezi z anteno na gasilskem domu v Spodnjih Pirničah je izpostavil nevarno sevanje za vse prebivalce tega območja. Zanimalo ga je v kateri fazi je zdaj postopek. Menil je, da bi se moral organizirati sestanek s prebivalci in vodstvom gasilskega društva Sp. Pirniče. Po njegovem mnenju bi se morala antena, ki jo je postavilo podjetje A1 odstraniti. Menil je, da bi moral OPN določati, kaj sodi pod enostaven objekt ter odlok dopolniti, da se nevarni objekti ne smejo postavljati, kljub temu, da so enostavni. G. Tomaž Dolar je pojasnil, da se je z zadevo seznanil, vendar ne ve, v kateri fazi je postopek, zato bodo ta podatek posredovali naknadno.
Za konec ga je zanimalo zakaj redarstvo ne reagira na zapuščen bel avto na parkirišču pred Mercatorjem, ki je tam parkiran že vsaj dve leti. G. Tomaž Dolar je pojasnil, da medobčinsko redarstvo nima pristojnosti za odrejanje odvoza na zasebnem zemljišču pred Mercatorjem.
• Ga. Marjeta Jamnik se je navezala na pristojnost glede odvoza vozil, ki so nepravilno parkirani pred Mercatorjem. V okviru tega bi MIR lahko stopil v kontakt z vodstvom Mercatorja ter opozoril na to problematiko, s čimer se je g. Tomaž Dolar strinjal.
V zvezi s kopičenjem pokvarjenih avtomobilov oziroma popravljalnico avtomobilov in tovornjakov na travniku v Zgornji Senici jo je zanimalo, kaj je MIR naredil na tem področju, saj je iz okoljskega vidika stanje zelo zaskrbljujoče. G. Tomaž Dolar je odgovoril, da bodo na MIR preverili ter podali odgovor.
Prav tako jo je zanimalo kaj je MIR naredil glede ureditve stanja na domačiji na Jeprci na desni stran ob cesti iz kranjske smeri. Opozorila je, da je stanje na tem travniku zelo neugledno. Poudarila je, da je vprašanje glede ureditve obeh območij podala že lansko leto, vendar odgovora MIR ni prejela. G. Tomaž Dolar je pojasnil, da za ukrepanje ni dovolj, da je območje neugledno, temveč mora iti za nezakonitost. Odgovoril je, da bodo stanje preverili ter podali odgovor.
Za konec jo je zanimalo ali se redarji in inšpektorji ukvarjajo tudi z vandalizmom. G. Tomaž Dolar je odgovoril, da imajo redarji pooblastila v okviru Zakona o javnem redu in miru in Odloku o javnem redu in miru, glede poškodovanja javne infrastrukture. Dodatno jo je zanimalo ali redarji ob svojem delu preverjajo tudi te kršitve, na kar je g. Dolar odgovoril, da jih ob rednih obhodih preverjajo, vendar v praksi prihaja do teh kršitev v nočnem času, delo redarjev pa se konča ob 21. uri. V kolikor bi redarji tako kršitev odkrili, bi ukrepali skladno s svojimi pooblastili.
• G. Ivo Rep se je v imenu KS Pirniče MIR-u zahvalil za odstranitev dveh odsluženih vozil na parkirišču ob Domu krajanov Pirniče. Občane iz tega območja je pozval, da se glede informacij o postavitvi anten na gasilskem domu obrnejo na člane sveta KS Pirniče. Pojasnil je, da so se gasilci iz Gasilskega društva Spodnje Pirniče z vprašanjem glede postavitve antene predhodno obrnili tudi na KS Pirniče, ki postavitvi ni nasprotovala, vendar je svetovala, da se ob postavitvi izvede okolju najbolj prijazna opcija. Poudaril je, da ni nobenih dokazov in meritev, da bi antene povzročale sevanje. Svetoval je, da se vpleteni vzdržijo komentarjev ter da se počaka, da MIR konča s postopkom. • G. Dragan Djukić je podal repliko na govor g. Iva Repa in pojasnil, da postopek še ni zaključen in da nekateri ljudje, ki živijo 20 m od antene ne morejo spati. Odgovoril je, da so meritve narejene. • G. Uroš Medar je zaprosil za pojasnilo glede zatečenega stanja pri vegetaciji, saj žive meje ves čas rastejo. Menil je, da bi se stanje zelo hitro lahko rešilo z izdajo odločbe ali plačilnega naloga. G. Tomaž Dolar je pojasnil, da je bilo glede zatečenega stanja mišljeno predvsem to, da se je ta problematika pojavljala tudi v preteklosti.
Pozval je, da se nujno in takoj uredi vožnja tovornih vozil na rondoju Senica – Ladja in rondoju Zdravstveni dom Medvode, saj gre za šolske poti. Enako velja tudi na Finžgarjevi ulici. G. Tomaž Dolar je odgovoril, da bodo zadevo preučili in podali odgovor.
Predsedujoča je v sprejem predlagala naslednji SKLEP 8: Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Poročilom o delu Medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Radovljica, Škofja Loka, Medvode in Naklo (MIR) za leto 2024.
Prisotnih je bilo 23 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 23 članov. Sklep je bil sprejet.