13. seja Občinskega sveta Občine Medvode

Občinski svet Občine Medvode

20. 11. 2024

Zapisnik

Pred prvo točko dnevnega reda.

Prisotni člani sveta: Dominik Bradeško, Štefan Čebašek, Luka Čukajne, Dragan Djukić, Zvonka Hočevar, Ines Iskra, Marjeta Jamnik, Mirko Javeršek, Anže Jenko, Leon Merjasec, Mojca Murnik, Ivo Rep, Jožefa Rotovnik Jaklič, Saša Rožič, Milan Šobat, Alojzij Teršan, Matejko Trampuš, Stanislav Ulanec, Ana Veber, Ladislav Vidmar in Cvetka Židan Valjavec.

Ostali prisotni: župan Nejc Smole, Sonja Rifel, Katja Gomboši Telban, Mateja Kovač Dragar, Anita Mežek, Matej Osolnik, Marko Košir in Ankica J. Kožar iz občinske uprave, mag. Dejan Podhraški in Lara Valjavec ter povabljeni mediji.

Začetek seje je bil ob 16.30.

Sejo je vodil župan, g. Nejc Smole.

Predsedujoči je povedal, da se seja snema v skladu s 63. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode.

Od 23 članov občinskega sveta je bilo na seji prisotnih 20 članov. Predsedujoči je ugotovil, da je seja sklepčna.

1. Potrditev dnevnega reda

Predsedujoči je povedal, da je bilo naknadno posredovano gradivo za dodatno točko dnevnega reda Osnutek Odloka o javno-zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta »Sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode« ter pojasnil, da se skladno s šestim odstavkom 36. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode lahko predlog za razširitev sprejme le, če so razlogi nastali po sklicu seje in če je bilo članom sveta izročeno gradivo, ki je podlaga za uvrstitev zadeve na dnevni red seje. V primeru razširitve dnevnega reda občinski svet o tem razpravlja in glasuje. Pojasnil je, da občino vežejo roki, o čemer bo več povedano ob obravnavi same točke dnevnega reda.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 1: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog, da se dnevni red seje razširi z 8. točko Osnutek Odloka o javno-zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta »Sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode«. Obstoječi dnevni red se ustrezno preštevilči.

Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

Predsedujoči je v skladu s 86. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode predlagal, da se 7. točka dnevnega reda »Osnutek Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta« obravnava in sprejme po skrajšanem postopku, saj gre za uskladitev odloka z zakonom ter slednje pojasnil.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi je sodeloval g. Dragan Djukić, ki je postavil vprašanje ali se ugotovljene nepravilnosti opravljenega nadzora tičejo Občine Medvode ter če so bile sejnine v Občini Medvode izplačane preko 7,5%, saj v gradivu ni razvidno za katere občine gre. Predlagal je, da predlog ostane v osnutku, da se o tem opravi razprava, saj je v zadnjih letih prišlo do povišanj sredstev za razne plače, odpravnine, pri svetnikih pa ni spremembe. Izpostavil je, da svetniki vsa ta leta med seboj niso enakopravni, ker nekateri dobijo iz sklada več sredstev zaradi sejnin na odborih in komisijah, dodatno za seje, medtem ko župani in podžupani ne prejmejo sejnin. Podal je predlog, da se pripravi nov odlok, ki bi izenačil vse svetnike na dvanajstine, da bi bili enakopravni in da se predlagan osnutek odloka pusti kot osnutek ter se v nadaljevanju opravijo dodatni pogovori in se zadeva popravi.

Predsedujoči je pojasnil, da Občina Medvode ni izplačevala sejnin višje od zakonske omejitve, v katerih občinah pa se je to dogajalo, pa nimamo podatka. Povedal je, da gre samo za uskladitev in da bo posledično ministrstvu poslano poročilo o ureditvi neskladja z zakonodajo. Dodal je, da se bo na eni od prihodnjih sej odlok nato ponovno odprl, tudi vezano na sklep delovne skupine, ki je delala na redefiniciji krajevnih skupnosti, kjer je bil podan predlog, da se uvedejo sejnine. Podal je zaprosilo, da se vodje svetniških skupin sestanejo in dogovorijo, kaj vse je potrebno spremeniti ter slednje pravočasno sporočijo občinski upravi.

Ga. Sonja Rifel je pojasnila, da so odstotki določeni z Zakonom o uravnoteženju javnih financ, pri čemer v odloku Občine Medvode odstotek ni določen, razen v delu, ki se nanaša na nadzorni odbor, zato nas je na ureditev opozorilo ministrstvo. Povedala je, da posamezen član občinskega sveta lahko dobi maksimalno 7,5% osnovne plače župana brez dodatka za delovno dobo ter pojasnila, da ne govorimo o drugih sejninah temveč zgolj o zgornji meji in da Oddelek za finance in gospodarstvo to redno spremlja in to omejitev spoštuje.

G. Dragan Djukić je podal repliko, da nima težave s tem, da se to sedaj sprejme na hitro in da se zadosti uskladitvi z zakonodajo. Dodal je, da se bo potrebno takrat, ko bo odlok odprt dobiti na usklajevanjih in pripraviti normalno in pošteno delitev teh sredstev, saj so svetniki izvoljeni vsi enako, politika pa je jasno z zakonom opredeljena.

Seji se je pridružil g. Dominik Bradeško.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 2: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog, da se Osnutek Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta v skladu s 86. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode obravnava po skrajšanem postopku.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi o predlogu dnevnega reda. Razprave pri tej točki ni bilo.

Predsedujoči je v potrditev predlagal naslednji DNEVNI RED:

  1. Potrditev dnevnega reda
  2. Predlog zapisnika 12. seje občinskega sveta
  3. Poročilo o realizaciji sklepov 12. seje občinskega sveta
  4. Predlog Sklepa o imenovanju predstavnikov ustanovitelja v Svet javnega zavoda Knjižnica Medvode
  5. Predlog Sklepa o imenovanja predstavnikov ustanovitelja v Svet zavoda Osnovna šola Preska
  6. a. Osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 b. Osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2026
  7. Osnutek Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta – skrajšani postopek
  8. Osnutek Odloka o javno-zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta »Sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode«
  9. Predlog Sklepa o izbrisu zaznamb grajenega javnega dobra lokalnega pomena v k.o. 1973 Medvode, k.o. 1974 Zgornje Pirniče in k.o. 1976 Preska
  10. Pobude in vprašanja članov občinskega sveta

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA dnevni red je glasovalo 21 članov. Dnevni red je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog, da se dnevni red seje razširi z 8. točko: Osnutek Odloka o javno-zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta »Sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode«. Obstoječi dnevni red se ustrezno preštevilči.
Sprejet
Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog, da se Osnutek Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta v skladu s 86. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode obravnava po skrajšanem postopku.
Sprejet
Občinski svet Občine Medvode sprejme predlagani dnevni red.
Sprejet
2. Predlog zapisnika 12. seje občinskega sveta

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki dnevnega reda ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 3: Občinski svet Občine Medvode sprejema zapisnik 12. seje občinskega sveta.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 21 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema zapisnik 12. seje občinskega sveta.
Sprejet
3. Poročilo o realizaciji sklepov 12. seje občinskega sveta

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki dnevnega reda ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 4: Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Poročilom o realizaciji sklepov 12. seje občinskega sveta.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 21 članov. Sklep je bil sprejet.

4. Predlog Sklepa o imenovanju predstavnikov ustanovitelja v Svet javnega zavoda Knjižnica Medvode

Uvodno obrazložitev je podal g. Ivo Rep, predsednik Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja (v nadaljevanju: komisija), ki je povedal, da je komisija pozvala zainteresirano javnost ter vodje svetniških skupin in člane občinskega sveta, da do 4. 10. 2024 podajo predloge za imenovanje predstavnikov ustanoviteljice v Svet javnega zavoda Knjižnice Medvode. Do roka je prispel en predlog, ki ga je komisija obravnavala na svoji 8. seji dne, 16. 10. 2024 ter na podlagi opravljene razprave sprejela sklep, da se javni poziv ponovi za vse tri kandidate. Do roka, 25. 10. 2024, so se prijavili trije kandidati, o katerih je komisija odločala na svoji 9. seji dne, 30. 10. 2024. Komisija je predlagala občinskemu svetu Občine Medvode v sprejem predlog sklepa o imenovanju Tatjane Bizant, Mojce Furlan in Davida Breclja za predstavnike ustanovitelja v svet javnega zavoda Knjižnica Medvode.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 5: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Sklepa o imenovanju Tatjane Bizant, Mojce Furlan in Davida Breclja za predstavnike ustanovitelja v Svetu javnega zavoda Knjižnica Medvode.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 21 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Sklepa o imenovanju Tatjane Bizant, Mojce Furlan in Davida Breclja za predstavnike ustanovitelja v Svetu javnega zavoda Knjižnica Medvode
Sprejet
5. Predlog Sklepa o imenovanju predstavnikov ustanovitelja v Svet zavoda Osnovna šola Preska

Uvodno obrazložitev je podal g. Ivo Rep, predsednik Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja (v nadaljevanju: komisija), ki je povedal, da je komisija pozvala zainteresirano javnost ter vodje svetniških skupin in člane občinskega sveta, da do 4. 10. 2024 podajo predloge za imenovanje predstavnikov ustanoviteljice v Svet zavoda Osnovna šola Preska. Do roka so prispeli trije predlogi, ki jih je komisija obravnavala na svoji 8. seji dne, 16. 10. 2024 ter na podlagi opravljene razprave in glasovanja sprejela sklep, da se javni poziv ponovi za enega kandidata. Do roka, 25. 10. 2024, so se prijavili trije kandidati, o katerih je komisija odločala na svoji 9. seji dne, 30. 10. 2024. Komisija je predlagala občinskemu svetu Občine Medvode v sprejem predlog sklepa o imenovanju Mojce Novinec Babič, Boštjana Štruklja in Edvarda Verovška za predstavnike ustanovitelja v svet Osnovne šole Preska.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 6: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Sklepa o imenovanju Edvarda Verovška, Boštjana Štruklja in Mojce Novinec Babič za predstavnike ustanovitelja v Svetu zavoda Osnovna šola Preska.

Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 17 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Sklepa o imenovanju Edvarda Verovška, Boštjana Štruklja in Mojce Novinec Babič za predstavnike ustanovitelja v Svetu zavoda Osnovna šola Preska.
Sprejet
6. Osnutka odlokov proračunov za leti 2025 in 2026

Uvodno obrazložitev je podala ga. Katja Gomboši Telban, iz Oddelka za proračun, finance in gospodarstvo, ki je povedala, da sta v obravnavo dana osnutka odloka o proračunu za leto 2025 in 2026. Proračun se sprejema v roku, ki bo omogočil uveljavitev s 1. januarjem 2025 oziroma s 1. januarjem 2026. Povedala je, da določbe 13. člena Zakona o javnih financah omogočajo pripravo in sprejetje proračuna za dve leti ter v tem primeru, ko se sprejema proračun za dve leti, občinski svet sprejema dva proračuna za vsako leto posebej. Priprava proračuna za dve leti omogoča dolgoročnejše planiranje, kar je pomembno pri načrtovanju razvojnih nalog, investicij, ki jih ni mogoče realizirati v enem proračunskem letu. Izpostavila je, da se bo s sprejetjem dvoletnega proračuna izognilo začasnemu financiranju v prvih mesecih proračunskega leta 2025 ter da se je pri pripravi proračuna upoštevala vsa veljavna zakonodaja. Proračun je tudi v skladu z 10. členom Zakona o javnih financah sestavljen iz splošnega dela, posebnega dela, načrta razvojnih programov in s kadrovskim načrtom, splošni del proračuna pa sestavljajo skupna bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja, posebni del proračuna pa vsebuje finančni načrt neposrednih uporabnikov. Dodala je, da se je pri pripravi proračuna upoštevala jesenska napoved gospodarskih gibanj, Zakon o izvrševanju proračuna RS za leti 2024 in 2025 in predlog Zakona o izvrševanju proračuna RS za leti 2025 in 2026, ki je v postopku sprejemanja. V nadaljevanju je podrobneje pojasnila prihodkovno in odhodkovno stran ter nekatere največje postavke financiranja dejavnosti in največje investicije v letih 2025 in 2026. Povedala je, da je iz bilance prihodkov in odhodkov Občine Medvode, ki so jo člani prejeli razvidno, da se v letu 2025 načrtuje 38.197.382 prihodkov in 40.813.030 odhodkov, v letu 2026 pa 29.126.734 prihodkov in 28.742.382 odhodkov. V letu 2025 se izkazuje proračunski primanjkljaj v višini 2.615.648, ki se ga pokriva skupaj z odplačilom dolga in s prenesenimi prihodki iz preteklih let, v letu 2026 pa se izkazuje proračunski presežek v višini 384.352, s katerim se pokriva plačilo dolga v višini 384.352 EUR. Povedala je, da sta ob navedenem predložena proračuna za leto 2025 in 2026 uravnotežena. Proračun Občine se v skladu s 86. členom Poslovnika občinskega sveta Občine Medvode sprejema po rednem postopku zato je predlagala, da Občinski svet oba osnutka proračuna obravnava in sprejme. To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala osnutka Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 in 2026 na svoji 11. redni seji in iz naslova upoštevanja zakonodaje ugotavlja, da sta oba proračuna uravnotežena, v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ju obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za družbene dejavnosti. G. Matejko Trampuš je povedal, da je odbor na svoji 7. seji dne, 18. 11. 2024 obravnaval in sprejel osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 in 2026 in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ju obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za komunalne dejavnosti. Predsednik odbora, g. Stanislav Ulanec je povedal, da je odbor obravnaval in sprejel osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 in 2026 in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ju obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za urejanje prostora in ekologijo. Predsednik odbora, g. Mirko Javeršek je povedal, da je odbor obravnaval in sprejel osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leti 2025 in 2026 in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ju obravnava in sprejme. To točko je obravnavala tudi Komisija za varstvo naravne in kulturne dediščine. Predsednik odbora, g. Ladislav Vidmar je povedal, da je komisija obravnavala in sprejela osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 in 2026 in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ju obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za razvoj občine. Predstavnik odbora, g. Anže Jenko je povedal, da je odbor na svoji 5. seji dne, 13. 11. 2024 obravnaval obe točki 13. seje občinskega sveta in k osnutku Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 in 2026 sprejel naslednje sklepe:

  1. Odbor za razvoj Občine Medvode predlaga, da se v proračunu za leto 2025 v proračunski postavki 4.4.1.1 Reforme kmetijstva, sredstva povečajo za 15.000 EUR, pri proračunski postavki 8.1.1./10 Mladinska dejavnost, sredstva povečajo za 5.000 EUR, pri proračunski postavki 8.1.1.9 Knjižnica, nakup gradiva, sredstva povečajo za 5.000 EUR.
  2. Odbor za razvoj Občine je obravnaval in sprejel osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 s pripombami in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme.
  3. Odbor za razvoj Občine Medvode predlaga, da se v proračunu za leto 2026 dvig postavk ponovi in sicer; v proračunski postavki 4.4.1.1 Reforme kmetijstva, sredstva povečajo za 15.000 EUR (skupno 30.000 EUR), pri proračunski postavki 8.1.1./10 Mladinska dejavnost, sredstva povečajo za 5.000 EUR (skupno 10.000 EUR), pri proračunski postavki 8.1.1.9 Knjižnica, nakup gradiva, sredstva povečajo za 5.000 EUR (skupno 10.000 EUR).
  4. Odbor za razvoj Občine je obravnaval in sprejel osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2026 s pripombami in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ju obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za turizem in gostinstvo. Predsednik odbora, g. Milan Šobat je povedal, da je odbor na svoji 4. seji obravnaval osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 in 2026 in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ju obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za kmetijstvo in gozdarstvo. Predsednik odbora, g. Štefan Čebašek je povedal, da je odbor na svoji 10. seji dne, 13. 11. 2024 obravnaval osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 in 2026 in sprejel naslednje sklepe:
  5. Odbor za kmetijstvo in gozdarstvo v skladu z že sprejetim sklepom odbora ponovno predlaga občinskemu svetu Občine Medvode, da se sredstva na proračunski postavki 4.4.1.1. Reforme kmetijstva za obe proračunski obdobji zvišajo iz 70.000 na 100.000 EUR.
  6. Odbor za kmetijstvo in gozdarstvo je obravnaval in sprejel osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 s podano pripombo in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme.
  7. Odbor za kmetijstvo in gozdarstvo je obravnaval in sprejel osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2026 s podano pripombo in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za gospodarstvo, podjetništvo in obrt. Predsednik odbora, g. Leon Merjasec je povedal, da je odbor na svoji 5. seji obravnaval osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leti 2025 in 2026 in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ju obravnava in sprejme. To točko je obravnaval tudi Odbor za mladino. Predsednik odbora, g. Anže Jenko je povedal, da je odbor na svoji 3. seji dne, 14. 11. 2024 obravnaval osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leti 2025 in 2026 ter sprejel sklep:
  8. Odbor za mladino predlaga občinskemu svetu Občine Medvode, da se proračunska postavka Sredstva za mladinsko dejavnost v letu 2025 in 2026 povišajo iz 15.000 EUR na 20.000 EUR.
  9. Odbor za mladino je obravnaval in sprejel osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leti 2025 in 2026 in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme s predlagano spremembo. Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi so sodelovali g. Ladislav Vidmar, g. Štefan Čebašek, g. Mirko Javeršek, ga. Zvonka Hočevar, ga. Ines Iskra, g. Stanislav Ulanec, g. Dragan Djukić, ga. Mojca Murnik in g. Dominik Bradeško. Predsedujoči je pojasnil, da se bo za obe podtočki opravila ena razprava, zato bodo imeli svetniki na razpolago 10 minut govora.

Izražena so bila naslednja mnenja, vprašanja, pobude, predlogi in pohvale:

  • G. Ladislav Vidmar je izrazil pohvalo občinski upravi in županu za pripravo proračuna v takšni višini. Poudaril je, da si je težko predstavljati kako bo izgledala občina pri vseh teh investicijah, koliko dela bo potrebno storiti v občinski upravi in izrazil upanje, da bo občinski upravi, glede na deficit kadra, to uspelo. Podal je zaprosilo občanom, da so kolikor se da kooperativni in razumevajoči, saj so te vsote namenjene vsem. Dodal je, da sta proračuna lep primer koliko investicij se bo zgodilo zato, da bomo vsi občani imeli koristi od tega in da je naša občina ena od izjemnih primerov korektnega in uspešnega dela in vodenja. Povedal je, da bo proračun brez vsakih popravkov podprl.
  • G. Štefan Čebašek se je pridružil izvajanju g. Vidmarja, razen v zadnjem stavku in obrazložil predlog, ki izhaja iz Odbora za kmetijstvo. Povečanje za 30.000 EUR je potrebno, ker se želi nadgraditi projekt Lokalno je zdravo, s katerim se želi motivirati več kmetovalcev v Občini Medvode. Dodal je, da v kolikor želimo zadostiti vsaj približne potrebe naših lokalnih zavodov, je potrebno privabiti več kmetovalcev na način, da se izpelje napovedan sestanek in da signal, da je Občina Medvode pripravljena program nadgrajevati. Izrazil je upanje, da pravna služba najde mehanizme, da bo najmanj polovica sredstev rezerviranih za dopolnilno dejavnost (odprtje obratov, ki iz primarne proizvodnje naredi končni izdelek) ter da se podpisovanje pogodb izvede namesto za eno leto za pet let ali več. Tako bi dotični, ki gredo v investicijo vedeli, da imajo sigurnost, da bo obrat v katerega so investirali, tudi izkoriščen in da bodo od njega imeli ekonomski učinek. Dodal je, da so razmere negotove ter da je potrebno biti pripravljen. Meni, da je projekt Lokalno je zdravo resnično edinstven in inovativen in da ga je vredno podpreti, čemur bo namenjeno tudi povišanje sredstev na postavki.
  • G. Mirko Javeršek se je ozrl na leta nazaj in takratne proračune ter obdobje kohezije in povedal, da se je dobro delo občinske uprave, vseh strokovnih služb in tudi občinskega sveta obrestovalo, saj so rezultati vidni. Izpostavil je prodajo obeh industrijskih con in stavbne pravice za novo lekarno ter napor, ki je bil vložen v to. Vezano na poplave, je proračun višji za 10 milijonov a ob tem je povedal, da tudi za transferne prihodke tekmuje vseh 212 občin in ob tem povedal, da smo ena najbolj uspešnih občin, za kar je zaslužen župan z ekipo. Poudaril je, da so rezultati dela vidni tudi v lokalnem okolju ter izpostavil cesto na Osolnik in signal za društva, kjer ne bo potrebno financiranja po dvanajstinah. Povedal je, da bo oba proračuna podprl.
  • Ga. Zvonka Hočevar je povedala, da gre za rekorden proračun, kot ga Občina Medvode še ni imela in ga tudi najbrž nikoli ne bo več imela. Podala je pohvalo pripravljavcem ter poleg številk omenila, da so vsi predlogi za investicije argumentirani in upravičeni. Dotaknila se je tudi soglasne odločitve, ki je bila sprejeta na koordinaciji glede sofinanciranja iz drugih virov. Povedala je, da imamo vsi želje, da bi proračun vseboval še kaj. Dotaknila se je tudi nepovratnih sredstev, za katere podatke je prosila na zadnji seji. Iz seznama sledi, da je bilo na 44 projektih pridobljenih 17.177.000 EUR nepovratnih sredstev, kar je posledica prizadevanj delavcev na občini. Dodala je, da sta kmetijstvo in mladina področji, ki jih je potrebno podpirati, vendar sta odbora navedla samo kje bi se povečevalo, nihče pa ni povedal od kje bi vzeli in glede na to, da mora biti proračun uravnotežen, je povedala, da bo potrdila oba osnutka proračuna v osnovni obliki, kot sta predlagana. Predlagala je, da se predlagane pripombe uredijo v rebalansih proračuna. Dodala je tudi pohvalo, da se kljub financiranju velikih projektov, ne omejuje financiranje na področju socialnega varstva ter tako še naprej ostajamo socialna občina.
  • Ga. Ines Iskra je povedala, da podpira oba proračuna ter podala vsebinski predlog k točki 6.a/6 Obrazložitve na strani 175, pod točko 811.23, da se v drugi odstavek doda tudi obratovanje nogometnega igrišča in balinišča.
  • G. Stanislav Ulanec je izrazil pohvalo pripravljavcem proračuna, ki je bila izražena tudi že na odboru za komunalno dejavnost. Povedal je, da gre za skoraj 41 milijonov evrov proračunskih sredstev in da ga veseli, da je v proračunu tudi izgradnja kanalizacije na Senici, kar se čaka že dolgo časa. Omenil je tudi izgradnjo režijskega obrata in deponije, kar sicer ni v proračunu, vendar je bilo dano zagotovilo, da se bo rešitev našla čim prej.
  • G. Dragan Djukić se je pridružil pohvalam za pripravo proračuna ter izpostavil predvideno obnovo Donove ceste in sodelovanje ter nujen dogovor z občani glede razširitve. Povedal je, da je na usklajevanju že izpostavil problematiko participativnega proračuna ter dodal, da ko se projekti izvedejo, nimamo čisto jasno določeno, kdo bo nato zadeve urejal in vodil. Podal je primer kdo bo kosil, kdo zalival. Podal je predlog, da se ob pripravi participativnih proračunov jasno napiše, kdo je potem zadolžen za projekt, ko je izbran in izveden. Povedal je, da podpira razpravo g. Štefana Čebaška in da je potrebno več sredstev nameniti kot investicijo za večjo samooskrbo lokalnega pomena. Vezano na navedbo ga. Zvonke Hočevar, da je dobro, da se pove od kje bi se sredstva vzela, je povedal, da je to priporočljivo, ne velja pa pri razpravi za osnutek proračuna, ker se to dela pri obravnavi predloga, ko se vlagajo amandmaji. Dodal je, da ne gre za veliko razliko in da bi se 30.000 EUR zagotovo lahko kje našlo.
  • Ga. Zvonka Hočevar je podala repliko, da na mizo ni prejela nobenega vloženega amandmaja ter da kar je bilo komentirano ni bilo mišljeno kot amandma temveč kot predlog.
  • Ga. Mojca Murnik se je pridružila pohvalam za pripravo investicijsko naravnanega proračuna, ki zagotavlja nadaljevanje razvoja celotne Občine, še posebej na področju vodooskrbe, kanalizacije in predlogih, ki so jih dale krajevne skupnosti. Izpostavila je prizadevanja župana pri pridobivanju virov sredstev in vseh zaposlenih v občinski upravi, tako v fazi pridobivanja kot tudi uresničevanja proračuna. Spomnila je tudi na vlogo članov občinskega sveta in omenila, da se lahko vsak član vključi v uresničevanje proračuna, zlasti na območjih, kjer so bili izvoljeni in predvsem v fazi nepremostljivih problemov, ki se pojavljajo na terenu, kadar gre za umeščanje tako velikih projektov v prostor.
  • G. Dominik Bradeško je podal pohvalo za sestavo proračuna in pridobljena nepovratna sredstva. Povedal je, da bi bil drugače proračun več kot polovico nižji ter izrazil upanje, da bo proračun potem tudi realiziran, da ne bo preveč težav tako z vidika pridobivanja vseh dovoljenj z ustanovami kot tudi soglasij občanov.
  • Predsedujoči se je pridružil pohvali občinski upravi, saj je gradivo zelo kakovostno pripravljeno. Povedal je, da je bilo potrebno veliko truda in opravljenih ur tudi preko rednega delovnika, da je izdelek danes na mizi. Izpostavil je omenjeni kadrovski primanjkljaj ter izrazil upanje, da se občinska uprava okrepi z ljudmi iz občine Medvode, ki bodo čutili kraj in prostor. Navezal se je na izvajanje g. Bradeška ter izrazil strinjanje, da 40 milijonski proračun potegne za sabo ogromno birokracije, ki si jo je nemogoče predstavljati. Zadnje izkušnje glede po poplavne sanacije so resnično kompleksne in postopki trajajo veliko dlje, kot bi zunanji opazovalec sploh lahko razumel, tako da se je pridružil mnenju ga. Murnik, da je sodelovanje vseh deležnikov ključnega pomena. V nadaljevanju je izpostavil ključne projekte, kjer bo pomoč in razumevanje občanov več kot dobrodošla in sicer na Ladji, Senici, pri vodooskrbi Polhograjcev, Studenčice, Žlebe, kjer bodo ponovno razkopane ceste. Povedal je, da je pri vseh delih v ozadju nek dejavnik, odgovor, če slučajno trajajo dela malce dlje in da je dobro, da ljudje to vedo. Da gre za naš skupen napor, ki ga moramo narediti. Vezano na podane pripombe glede sredstev za kmetijstvo je povedal, da so sredstva že v tem osnutku povečana iz 59.000 na 70.000 EUR, sedaj je predlog še za 30.000 EUR. Kot predlagatelj je povedal, da stoji na stališču, da nasprotuje povečanju, če to ni osmišljeno in ne vidi pretirane dodane vrednosti, da se povečujejo sredstva za nakup raznorazne opreme. V kolikor bi to uspeli plasirati v dodano vrednost v kmetijstvu, pa je dodal, je prvi, ki to podpira. Povedal je, da se skozi projekt Lokalno je zdravo zaznava, da v šolah enostavno ne uspemo ponuditi dovolj širokega diapazona dobaviteljev, saj ponudniki niso opogumljeni. Izrazil je strinjanje s podpisovanje dolgoročnih pogodb, da se zagotovi varnost tistih, ki pridelujejo hrano. Povedal je, da se ne more pozitivno opredeliti do predloga za knjižnično gradivo ter slednje pojasnil. Omenil je tudi ureditev atrija knjižnice. Vezano na pobude na področju mladinskega dogajanja je povedal, da je aktivnosti vse več, da deluje klub medvoških študentov, taborniki, oratoriji, tudi skavti ter da je potrebno tovrstne projekte podprete, da bo res veliko teh dejavnosti. Podal je opažanje, da se drugje na družbenih dejavnostih dogaja, da do dneva seje sredstva razpisov niso izkoriščena. V razpravi se je navezal tudi na Dolinčkovo hišo, ki jo občina po dolgih letih odkupuje in ob tem omenil ureditev rojstne hiše Jakoba Aljaža in njeno upravljanje. Dejal je, da bo potrebno v prihodnje opraviti razpravo in presek glede delovanja javnih zavodov. Omenil je tudi participativni proračun in strinjanje z razpravo g. Djukića. Dodal je, da gre za projekte, ki gradijo našo skupnost, vendar ko so izvedeni, ni nikogar več, ki bi zanje skrbel. Izpostavil je tudi ureditev izpostavljene ceste na Osolnik, sanacijo plazu in državnih sredstev po poplavne sanacije ter dolgo pričakovani projekt športnega parka v Medvodah ter kompleksnost sprejetja OPPN.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednja SKLEPA:

SKLEP 7: Občinski svet Občine Medvode sprejema osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 s podanimi pripombami.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 21 članov. Sklep je bil sprejet.

SKLEP 8: Občinski svet Občine Medvode sprejema osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2026 s podanimi pripombami.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 21 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2025 s podanimi pripombami..
Sprejet
Občinski svet Občine Medvode sprejema osnutek Odloka o proračunu Občine Medvode za leto 2026 s podanimi pripombami.
Sprejet
7. Osnutek Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta – skrajšani postopek

Uvodno obrazložitev je podala ga. Sonja Rifel, iz Oddelka za splošne, premoženjsko pravne in družbene zadeve, ki je povedala, da je bila točka uvodoma že predstavljena pri sami potrditvi dnevnega reda ter da s spremembo odloka določamo maksimalno višino sejnin, ki se lahko izplača posameznemu članu občinskega sveta. Povedala je, da v našem odloku ta določba manjka in na to nas je opozorilo ministrstvo, zato se je v predlagan osnutek dodalo besedilo k drugemu členu, ki se glasi, da letni znesek sejnin, vključno s sejninami za seje delovnih teles občinskega sveta, ki se izplača posameznemu članu, ne sme presegati 7,5 % osnovne bruto plače župana na letni ravni, brez dodatka za delovno dobo. Dodala je, da se je hkrati ob pripravi gradiva odpravila oziroma pripravila še uskladitev 1. stavka v 4. členu, ki naj bi po novem določal, da plačni razred podžupana določi župan ob upoštevanju zakonodaje in obsega podžupanovih pooblastil. V končni fazi je namreč sprememba plačne reforme in ker se ti plačni razredi neprestano spreminjajo, se s predlagano dikcijo izognemo morebitnim drugačnim ureditvam v bližnji prihodnosti. Povedala je, da kot je bilo že uvodoma rečeno, je predlagano, da se sprememba sprejme po skrajšanem postopku.

To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala osnutek Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcije občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta na svoji redni seji dne, 18. 11. 2024 in ugotavlja, da je v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava po skrajšanem postopku v skladu s 86. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednja SKLEPA:

SKLEP 9: Občinski svet Občine Medvode sprejema osnutek Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta

Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 20 članov. Sklep je bil sprejet.

SKLEP 10: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 21 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema osnutek Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta.
Sprejet
Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Odloka o dopolnitvi in spremembi Odloka o višinah plačil za opravljanje funkcij občinskih funkcionarjev, predsednika in članov nadzornega odbora in članov delovnih teles občinskega sveta.
Sprejet
8. Osnutek Odloka o javno zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta "Sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode"

Uvodno obrazložitev sta podala g. Dejan Podhraški in ga. Lara Valjavec. Ga. Lara Valjevec je pojasnila, da je bilo ugotovljeno, da obstaja javni interes za izvedbo projekta sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode, zato se obravnava predlog odloka o javno zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode, ki bo vključeval postavitev naprav za samooskrbo, torej postavitev sončnih celic na 16 objektih v Občini Medvode. Člani so prejeli začeten nabor objektov, na katerih je predvidena postavitev sončnih elektrarn, pri čemer je pojasnila, da se lahko nabor v kasnejših fazah še spreminja, in sicer zmanjšuje. Pojasnila je, da je odlok podlaga, da se nadaljuje postopek izbora zasebnega partnerja in ena izmed predpostavk, da bo lahko občina prejela sofinancerska sredstva za izvedbo. Prejet odlo je tudi podlaga za prijavo na razpis za sofinanciranje. G. Dejan Podhraški je podrobneje predstavil projekt še s finančnega in ekonomskega vidika ter dodal, da je bilo v zadnji verziji testa upravičenosti 10 objektov, pri čemer se bo točno število gledalo na terenu, ko bodo vključeni zainteresirani zasebni partnerji.

To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala osnutek odloka na svoji 11. redni seji. Povedala je, da je bilo razlagalcu postavljenih kar nekaj vprašanj, na katere so člani dobili tudi zadovoljive odgovore, zlasti kar se tiče glede navedenih javnih objektov. Povedala je, da je pohvalno, da se bo občina še pravočasno prijavila na razpis, da je izbrana javna naročniška oblika ter izrazila upanje, da se bo osnutek odloka konstruktivno podprl. Komisija je tako obravnavala osnutek Odloka o javno zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode in ugotavlja, da je v skladu z veljavno zakonodajo.

To točko je obravnaval tudi Odbor za urejanje prostora in ekologijo. Predsednik odbora, g. Mirko Javeršek je povedal, da je odbor na seji obravnaval osnutek Odloka o javno zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode s pripombami in predlaga Občinskemu svetu, da ga obravnava in sprejme.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi so sodelovali g. Mirko Javeršek, g. Dragan Djukić, g. Štefan Čebašek, g. Ladislav Vidmar, g. Milan Šobat in g. Ivo Rep.

Izražena so bila naslednja mnenja, vprašanja, pobude, predlogi in pohvale:

  • G. Mirko Javeršek je povedal, da je občina že v precejšnji časovni stiski, saj je razpis odprt in do februarja se je potrebno vse dogovoriti. Menil je, da je to ogromno dela ter da je tudi nabor zato večji, kot pa bo nato v končni fazi. Povedal je, da gre za ogromno vrednost, za približno en gigavat energije in vse skupaj bo povezano v t.i. energetsko skupnost. Ker smo šele v fazi priprave, realizacije natančno še nimamo, je pa povedal, da je bistveno, da promotorji so, da je subvencija države kar 730 EUR/kilovat in da bi bilo slabo tako priložnosti zamuditi. Na seji Odbora za urejanje prostora in ekologijo so bili izpostavljeni nekateri pomisleki, predvsem v smeri varnosti, saj so to objekti kot šole, zdravstveni domovi, vrtci in glede na nekatera dogajanja, je bilo na teh objektih veliko požarov. Menil je, da je kljub temu potrebno biti objektiven, saj je danes sončna elektrarna zgrajena drugače. Slednje je tudi podrobno opisal. Dodal je, da bo promotor skrbel za to, da bo zadeva varna, že samo z vidika, ker bo zagotovo toliko sredstev vlagal v to, v preventivne preglede ali periodične meritve. Izrazil je tudi skrb, da bo po preteku dobe, ko bo prišlo v last občine, potrebno nameniti resen premislek povečanemu vzdrževanju, rednemu pregledovanju in diagnosticiranju stanja.
  • G. Dragan Djukić je povedal, da je bila na Odboru za urejanju prostora in ekologijo opravljena korektna razprava, da pa je bilo izpostavljeno, da kljub ekonomskemu zasledovanju koristi glede sončnih elektrarn, ni nobene garancije glede varnosti. Omenil je članico Nino Šetina, ki je izrazila skrb, ker gre za objekte v katerih so otroci. Povedal je, da ni bila opravljena niti širša javna razprava niti zanjo ni časa ter da preden se pride do predloga, da se kontaktira starše, se jim predstavi in se počaka na odziv. Dodal je, da bo predlog zagotovo izglasovan, da pa je dolžan na to opozoriti.
  • Predsedujoči je pojasnil, da je te pomisleke izrazil tudi sam na sestankih, ki so bili opravljeni, še posebej, ker smo imeli na zračni razdalji 300 metrov enega največjih požarov na sončnih elektrarnah v preteklem letu. Dodal je, da se je potrebno zavedati, da gre cel svet v to smer in da govorimo o spodbudah, ki jih je omenil g. Javeršek, ki so dane s strani EU ter so podprte s strani države. Dodal je, da se strahovi pojavljajo na številnih področjih od varnih šolskih poti do šolske prehrane ter povedal, da o sončnih elektrarnah sam ve premalo, da bi si upal soditi, da pa je šla tehnologija v tem času bistveno naprej. Ob tem je izpostavil tudi, da se bo šele v nadaljevanju pokazalo koliko je interesa privatnih investitorjev ter slednje pojasnil. V primeru, da bo osnutek sprejet, bo sklicana tudi izredna seja še pred naslednjo redno sejo, kjer se bo sprejemal predlog odloka, saj gre za tesen časovni okvir.
  • G. Dejan Podhraški je pojasnil, da se strinja s pomislekom glede varnosti ter v nadaljevanju podrobneje predstavil razvoj tehnologije na tem področju. Podal je tudi primer Ljubljane in Centra Ilirija ter šol in zdravstvenih domov, ki so to že izvedli.
  • G. Štefan Čebašek je povedal, da je g. Mirko Javeršek tematiko lepo razložil, tudi ekonomski učinek je razložen v gradivu ter dodal, da je pomirjujoče to, kar je bilo povedano o varnostnih ukrepih, o modernem pristopu in varovalkah. Postavil je vprašanje o kvadraturah streh, saj podatka ni razbral ter dodal, da to sprašuje iz razloga, da bi vedeli s kakšno kvadraturo operiramo ter bi lahko iskali neke alternative za objekte, ki so montažnega tipa, ki imajo streho brez armirane betonske plošče, kar pa pomeni slabšo varnost glede požara. Podal je primer velikega parkirišča, kot je pri športni dvorani in kjer bi bilo možno požarno nevarnost omiliti. Dodal je, da projekt podpira, da pa apelira, da se resnično poskuša v teh dneh, ki so še na voljo, najti še kakšna lokacija in razbremeniti vsaj tiste objekte, ki so najbolj nevarni za primer požara.
  • Predsedujoči je pojasnil, da se bodo kvadrature streh še spreminjale, vezano na izražen interes tistega, ki bo želel iti v to zgodbo. S tega razloga se ocenjuje, da se bodo kvadrature še spreminjale ter dodal, da je pogoj države, da se gre v partnerstvo, en megavat po velikosti. Povedal je, da se vsaj večje občine, ki imajo možnost, tega lotijo. Povedal je, da se bo šlo v partnerstvo z Občino Cerknica in bomo tako dosegli večjo moč. Izpostavil je, da se je v osnutku proračuna podprlo tudi za 100.000 EUR povečanje materialnih stroškov osnovnih šol, pri čemer imajo ravno šole specifiko s sočnimi elektrarnami, da ko je sonca veliko, to je v poletnih mesecih, so prazne, tudi športna dvorana se poleti ne oddaja, ker so stroški klimatov do zdaj bili veliki. S sprejetjem odloka, bi se glede ekonomije stanje lahko razbremenilo.
  • G. Ladislav Vidmar je povedal, da verjame, da bodo strokovnjaki stvari uredili tako kot je treba, da gre razvoj danes ekspresno hitro naprej ter da bo po 20 letih, ko se bo pogodba iztekla, najbrž čisto drugačna tehnologija. Rekel je, da se cel svet zavzema za zeleno energijo, zato je pametno, da se tega poslužujemo tudi sami, tam kjer je možnost. Izpostavil je primanjkljaj vetrne elektrarne ter dodal, da je sončna energija neskončna in je zadnji čas, da gremo v tako partnerstvo, s katerim nekako pomagamo ohranjati naravo kolikor toliko, zato bo idejo podprl.
  • G. Milan Šobat je povedal, da se na sončne elektrarne ne spozna, da pa ima pomisleke glede varnosti, saj je v zadnjem času gorelo marsikje. Postavil je vprašanje ali kdo garantira, da je to 100% varno, da bo otrok prišel varno v vrtec in iz vrtca oziroma šole. Prav tako je postavil vprašanje, kako to, da če se mudi zaradi roka, da se vedno en dan ali dva pred sejo podtakne nekaj takega, da je potrebno sprejeti. Menil je, da če se ocenjuje, da je potrebna širša razprava, da je temu potrebno dati čas, ne pa da je nekaj potrebno nujno sprejeti, ker je rok februarja ter izrazil nestrinjanje s tem.
  • Predsedujoči je povedal, da ni absolutno nobenega garanta za nobeno varnost na tem svetu in prosil za spoštljivo komunikacijo. Povedal je, da v 10 letih na Občini Medvode niti eno gradivo ni bilo nikomur podtaknjeno ter da je bila časovna zagata predstavljena na usklajevanju svetniških skupin vsem svetnikom, ki so bili prisotni. Dodal je, da se ves čas trudimo, da se zadeve komunicirajo maksimalno transparentno, odločitev ali se zadeva sprejme ali ne, pa je na občinskemu svetu. Povedal je, da se strinja s pomisleki vendar ob tem navedel tudi primer razvoja železnice in takratnih pomislekov ter prepričanje, da v občinskem svetu, v občinski upravi in župan, ne sedijo taki ljudje, ki bi hoteli kakšno stvar občanom podtakniti s slabim namenom.
  • G. Ivo Rep je povedal, da se strinja, da je bila dokumentacija danes dana na mizo, vendar je govora o osnutku, o vsebini odloka in o testu javno zasebnega partnerstva, ki ga je potrebno prebrati. Dejal je, da če ti nekdo ponudi 75% investicije, dobiš partnerja za 25%, ti pa daš, kot je bilo omenjeno, mogoče parkirišča, zakaj ne bi šel v projekt. Omenil je, da je tehnologija bolj razvita kot pred 15 leti, s katero so bili opremljeni objekti, ki so zgoreli ter dodal, da se bo vprašanje vzdrževanja ves čas pojavljajo tudi pri nas. Povedal je, da gre za osnutek odloka, ko bo prišlo do predloga, takrat pa bomo morali potrditi. Povedal je, da bo osnutek potrdil.
  • Predsedujoči je podal repliko, da so gradivo člani prejeli po elektronski pošti prejšnji petek s sklicem seje, tako da gradivo ni bilo podtaknjeno zadnji dan, niti dano danes na mizo, temveč pred šestimi dnevi.
  • G. Ivo Rep je pojasnil, da je bral proračun in da je zato gradivo šele danes prvič odprl.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednja SKLEPA:

SKLEP 11: Ugotavlja se obstoj javnega interesa, ki ga potrjuje izdelan Test javno-zasebnega partnerstva na področju sončnih elektrarn na površinah in objektih Občine Medvode.

G. Dragan Djukić je podal obrazložitev glasu. Povedal je, da se zaveda, da je sončna energija praktično zastonj in jo je potrebno izkoristiti, vendar je poleg omenjene varnosti podal še en premislek, in sicer ko ti nekdo ponuja 75% vrednosti stroška, se pojavi vprašanje kaj imajo za bregom. Ali imajo za bregom krasen zaslužek in je varnost tako na tretjem mestu. Povedal je, da se bo glasovanja vzdržal.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

SKLEP 12: Občinski svet Občine Medvode sprejema osnutek Odloka o javno-zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta »Sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode« s podanimi pripombami.

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

Predsedujoči je odredil 15 minutni odmor. Seja se je nadaljevala ob 19.15.

Ugotavlja se obstoj javnega interesa, ki ga potrjuje izdelan Test javno-zasebnega partnerstva na področju sončnih elektrarn na površinah in objektih Občine Medvode.
Sprejet
Občinski svet Občine Medvode sprejema osnutek Odloka o javno zasebnem partnerstvu za izvedbo projekta "Sončne elektrarne na površinah in objektih Občine Medvode" s podanimi pripombami.
Sprejet
9. Predlog Sklepa o izbrisu zaznamb grajenega javnega dobra lokalnega pomena v k.o. 1973 Medvode, k.o. 1974 Zgornje Pirniče in k.o. 1976 Preska

Predsedujoči je pojasnil, da so člani na mize prejeli amandma župana na vsebino sklepa o izbrisu zaznamb grajenega javnega dobra lokalnega pomena v k.o. 1974 Zgornje Pirniče, ki ga na podlagi drugega odstavka 81. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode podaja kot predlagatelj gradiva. Pojasnil je, da smo bili po tem, ko je bil seja že sklicana, opozorjeni s strani nekaterih članov občinskega sveta in krajevne skupnosti Pirniče, da gre za točko, ki je bila v preteklosti že predmet odločitev mikro lokalne skupnosti. Ker se načeloma držimo dogovora, da v kolikor mikro lokalne skupnosti ne dajo soglasij za ukinitev javnega dobra, se postopek ne vodi naprej, je predlagal, da se ukinitev javnega dobra s tema dvema parcelnima številkama izvzameta iz obravnave današnje točke. Predlagal je, da se črtata nepremičnini s parc. št. 149/10 in 149/13, obe k.o. Zgornje Pirniče.

Uvodno obrazložitev je podala ga. Sonja Rifel, iz Oddelka za splošne, premoženjsko pravne in družbene zadeve, ki je povedala, da se predlaga izbris grajenega javnega dobra lokalnega pomena na treh nepremičninah v katastrski občini Medvode (parc. št. 102/37, 102/34, 102/18), preostala nepremična v katastrski občini Zgornje Pirniče (parc. št. 9/8) in pa tri nepremičnine v katastrski občini Peska (parc. št. 1286/4, parc. št. 1282/15, 211/16) ter vzroke izbrisa podrobneje predstavila.

To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija predlog o izbrisu zaznambe grajenega javnega dobre lokalnega pomena v k.o. 1973 Medvode, k.o. 1974 Zgornje Pirniče in k.o. 1976 Preska obravnavala na svoji redni seji in ugotavlja, da je v skladu z veljavno zakonodajo.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi o amandmaju. Razprave o amandmaju ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji

AMANDMA:

V 1. členu predlaganega sklepa se črtata nepremičnini s parcelno številko 149/10 in 149/13, obe k.o. 1974 Zgornje Pirniče, tako da se člen po novem glasi: »

  1. člen S tem sklepom se na nepremičninah:
  • katastrska občina 1973 Medvode parcela 102/37,
  • katastrska občina 1973 Medvode parcela 102/34,
  • katastrska občina 1973 Medvode parcela 102/18,
  • katastrska občina 1974 Zgornje Pirniče parcela 9/8,
  • katastrska občina 1976 Preska parcela 1286/4,
  • katastrska občina 1976 Preska parcela 1282/15 in
  • katastrska občina 1976 Preska parcela 211/16,

izbriše zaznamba grajenega javnega dobra lokalnega pomena.«

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA amandma je glasovalo 21 članov. Amandma je bil sprejet.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 13: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog o izbrisu zaznamb grajenega javnega dobra lokalnega pomena v k.o. 1973 Medvode, k.o. 1974 Zgornje Pirniče in k.o. 1976 Preska (s sprejetim amandmajem).

Prisotnih je bilo 21 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 20 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog o izbrisu zaznamb grajenega javnega dobra lokalnega pomena v k.o. 1973 Medvode, k.o. 1974 Zgornje Pirniče in k.o. 1976 Preska s sprejetim amandmajem.
Sprejet