12. seja Občinskega sveta Občine Medvode

Občinski svet Občine Medvode

25. 9. 2024

Zapisnik

Pred prvo točko dnevnega reda

Prisotni člani sveta: Dominik Bradeško, Štefan Čebašek, Luka Čukajne, Dragan Djukić, Zvonka Hočevar, Ines Iskra, Marjeta Jamnik, Mirko Javeršek, Uroš Medar, Leon Merjasec, Mojca Murnik, Ivo Rep, Jožefa Rotovnik Jaklič, Saša Rožič, Milan Šobat, Alojzij Teršan, Stanislav Ulanec, Ana Veber, Ladislav Vidmar in Cvetka Židan Valjavec.

Ostali prisotni: župan Nejc Smole, Sonja Rifel, Katja Gomboši Telban, Tina Kobal, Mateja Kovač Dragar, Martina Kutnar, Matej Osolnik, Marko Košir, Anja Čerin Devjak in Ankica J. Kožar iz občinske uprave ter povabljeni mediji.

Začetek seje je bil ob 16.30.

Sejo je vodil župan, g. Nejc Smole.

Predsedujoči je povedal, da se seja snema v skladu s 63. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode.

Od 23 članov občinskega sveta je bilo na seji prisotnih 20 članov. Predsedujoči je ugotovil, da je seja sklepčna.

1. Potrditev dnevnega reda

V skladu s 85. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode je predsedujoči predlagal, da se 8. točka dnevnega reda »Predlog Pravilnika o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode« obravnava in sprejme po hitrem postopku, saj gre za manj pomembno spremembo pravilnika. Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 1: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog, da se Pravilnik o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode v skladu s 85. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode obravnava po hitrem postopku. Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 20 članov. Sklep je bil sprejet.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi o predlogu dnevnega reda. Razprave pri tej točki ni bilo.

Predsedujoči je v potrditev predlagal naslednji DNEVNI RED:

  1. Potrditev dnevnega reda
  2. Predlog zapisnika 11. seje občinskega sveta
  3. Poročilo o realizaciji sklepov 11. seje občinskega sveta
  4. Predlog Sklepa o razrešitvi in imenovanju nadomestnega člana Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode
  5. Polletno poročilo o izvrševanju proračuna Občine Medvode za leto 2024
  6. Predlog Odloka o rebalansu proračuna Občine Medvode za leto 2024
  7. Predlog Sklepa o spremembah in dopolnitvah Sklepa o Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Medvode za leto 2024
  8. Predlog Pravilnika o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode – hitri postopek
  9. Osnutek Odloka o določitvi podaljšanega obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost v občini Medvode
  10. Pobude in vprašanja članov občinskega sveta

Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA dnevni red je glasovalo 20 članov. Dnevni red je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog, da se Pravilnik o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode v skladu s 85. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode obravnava po hitrem postopku.
Sprejet
Občinski svet Občine Medvode sprejme predlagani dnevni red.
Sprejet
2. Predlog zapisnika 11. seje občinskega sveta

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi, v kateri je sodeloval g. Milan Šobat. Povedal je, da je na prejšnji seji postavil vprašanje glede balinišča in peči ter zanj prejel pisni odgovor. Povedal je, da z njim ni zadovoljen, saj ni razvidna vsebina pogovora med Balinarskim klubom in JZ Sotočje, zato je prosil za konkreten odgovor na postavljeno vprašanje. Predsedujoči je pojasnil, da gre za pripombo vezano na pobude in vprašanja in ne na sam zapisnik, zato se bo to obravnavalo pri zadnji točki dnevnega reda, s čemer se je g. Milan Šobat strinjal.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 2: Občinski svet Občine Medvode sprejema zapisnik 11. seje občinskega sveta. Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 20 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema zapisnik 11. seje občinskega sveta.
Sprejet
3. Poročilo o realizaciji sklepov 11. seje občinskega sveta

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki dnevnega reda ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 3: Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Poročilom o realizaciji sklepov 11. seje občinskega sveta. Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 20 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Poročilom o realizaciji sklepov 11. seje občinskega sveta.
Sprejet
4. Predlog Sklepa o razrešitvi in imenovanju nadomestnega člana Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode

Uvodno obrazložitev je podal g. Ivo Rep, predsednik Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja (v nadaljevanju: komisija), ki je povedal, da je Občinski svet Občine Medvode na svoji 2. seji dne, 25. 1. 2024 sprejel sklep o imenovanju Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode in imenoval g. Primoža Bajžlja kot predstavnika občinske uprave s področja cestnega prometa. Ker g. Primož Bajželj ni več zaposlen v občinski upravi, je komisija na podlagi opravljenega razgovora na svoji 7. seji dne, 18. 9. 2024 sprejela sklep, da Občinskemu svetu Občine Medvode predlaga, da g. Primoža Bajžlja razreši ter kot nadomestnega člana imenuje g. Marka Trbežnika, zaposlenega v občinski upravi Občine Medvode.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednja sklepa: SKLEP 4: Razreši se član Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode, Primož Bajželj, stanujoč Zgornje Bitnje 127A, 4209 Žabnica. Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 20 članov. Sklep je bil sprejet.

SKLEP 5: Za nadomestnega člana Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode se imenuje Marko Trbežnik, stanujoč V Češnjico 23, 1261 Ljubljana-Dobrunje. Novo imenovanemu članu mandat preneha z dnem prenehanja mandata Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode, ki je bil imenovan s Sklepom, št. 011-6/2022-12, z dne 25.1.2023. Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

Razreši se član Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode, Primož Bajželj, stanujoč Zgornje Bitnje 127A, 4209 Žabnica.
Sprejet
Za nadomestnega člana Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode se imenuje Marko Trbežnik, stanujoč V Češnjico 23, 1261 Ljubljana-Dobrunje. Novo imenovanemu članu mandat preneha z dnem prenehanja mandata Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Medvode, ki je bil imenovan s Sklepom, št. 011-6/2022-12, z dne 25.1.2023.
Sprejet
5. Polletno poročilo o izvrševanju proračuna Občine Medvode za leto 2024

Uvodno obrazložitev je podala ga. Katja Gomboši Telban, iz Oddelka za proračun, finance in gospodarstvo, ki je povedala, da 63. člen Zakona o javnih financah določa, da župan v avgustu poroča občinskemu svetu o izvrševanju proračuna v prvem polletju tekočega leta. Poročilo so člani občinskega sveta prejeli dne, 26. 8. 2024. Ker je bilo v zadnjih poročilih Računskega sodišča zaznano, da ni dovolj, če se poročilo samo posreduje članom občinskega sveta, temveč ga je potrebno tudi obravnavati na seji, je pojasnila, da je bila točka tokrat prvič uvrščena na dnevni red seje. Povedala je, da so na izvrševanje proračuna za leto 2024 v veliki meri vplivale poplave v letu 2023 in odpravljanje posledic nastale škode. Ostali projekti so se izvajali skladno z veljavnim proračunom, pri čemer bodo v drugi polovici leta v ospredju predvsem projekti participativnega proračuna, ki morajo biti dokončani do konca leta 2024. V nadaljevanju je podrobneje predstavila podatke, ki so navedeni v poročilu in so ga člani prejeli s sklicem. To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala Polletno poročilo o izvrševanju proračuna občine Medvode za leto 2024 na svoji 10. redni seji in ugotavlja, da je v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi so sodelovali g. Stanislav Ulanec, ga. Zvonka Hočevar, g. Mirko Javeršek, g. Dragan Djukić in g. Uroš Medar.

Izražena so bila naslednja mnenja, vprašanja, pobude, predlogi in pohvale:

  • G. Stanislav Ulanec je postavil vprašanje glede višine sredstev, ki jih občina plačuje Medobčinskemu inšpektoratu za skupno sodelovanje ter postavil vprašanje glede njihovega doprinosa, saj je menil, da je delovanje sedaj še slabše kot je bilo prej.
  • Ga. Katja Gomboši Telban je pojasnila, da je v prvem polletju Občina Medvode zagotovila sredstva za pokrivanje stroškov plač javnih uslužbencev v višini 50.595€, za materialne stroške 10.301€ in za investicijske izdatke 5.932€. Iz naslova sofinanciranja delovanja Medobčinskega inšpektorata je bil prejet prvi obrok sredstev v višini 12.814€ za delovanje skupne občinske uprave.
  • Ga. Zvonka Hočevar je podala pohvalo glede pomoči na področju socialnih transferjev in socialnega varstva ter prenesla zahvalo prejemnikov enkratne socialne pomoči. Hkrati je poudarila, da občina stremi k sofinanciranju pomoči na domu takoj, ko je potrebna. To velja tudi za sofinanciranje domskega varstva. Menila je, da je pomembno, da se izpostavi, da kljub vsem izzivom, ki so jih prinesle poplave, sofinanciranje tovrstnih pomoči ni bilo nikoli vprašljivo.
  • G. Mirko Javeršek je izpostavil, da bo glede na nastale stroške odprave posledic škode po poplavah, ki bodo enormni, ponovno potrebno pregledati prioritete, in sicer kaj od zadanega bo sploh možno realizirati.
  • G. Dragan Djukić je povedal, da je že spraševal glede sanacije mostu čez Soro in glede rekonstrukcije občinske stavbe ter rušenja enokapnice, vendar jasnega odgovora kdaj se bodo začeli postopki in dela ni bilo. Opozoril je, da je potrebno čim prej začeti z deli, tudi z ureditvijo prostorov za seje občinskega sveta, saj je selitev po šolah lahko zgolj začasna. Povedal je, da občani postavljajo vprašanja, kdo v občini odloča glede postavitve novih prometnih znakov in hitrostnih ovir, vendar jim o tem ne more takoj podati pravilnega odgovora. Vezano na novo prometno ureditev šolske ulice je povedal, da mu je bilo ob predstavitvi projekta povedano, da so zadeve urejene, sedaj pa se občani obračajo nanj, saj cela ulica ureditvi nasprotuje. Podal je mnenje, da je mogoča rešitev na način, da se izvoz s Kebetove na Ostrovrharjevo podaljša preko zelenice.
  • Predsedujoči je pojasnil, da je most čez Soro v finalni fazi projektiranja in da bo v tem tednu dokumentacija vložena na Državno tehnično pisarno. Izrazil je upanje, da občina prejme odgovor do konca leta. Članom občinskega sveta je predstavil postopek potrditve s strani države ter pojasnil, da tak postopek močno spremeni dinamiko proračuna za leti 2025 in 2026. Vezano na občinsko stavbo je pojasnil, da občina že ima odobritev s strani Državno tehnične pisarne, DIP in IP sta bila že poslana na Ministrstvo za naravne vire, javno naročilo je bilo že objavljeno, izvajalec bo izbran, čaka se tako zgolj še na potrditev in dogovor s strani države. Ob tem je pojasnil, da bo jutri potekal tudi sestanek z Ministrstvom za naravne vire vezano na nogometno igrišče.
  • G. Dragan Djukić je podal predlog, da se v takih primerih skliče Odbor za urejanje prostora in ekologijo, ki vse te projekte pregleda, obravnava in nanje poda pripombe in tudi pohvale.
  • Predsedujoči je pojasnil, da se strinja s predlogom vendar ob tem opozoril, da je sejo odbora težko sklicati, če se ne ve kaj točno naj dnevni red vsebuje. Dodal je, da bo to lažje storiti, ko bodo prejeti jasni odgovori s strani države. Vezano na spremembe OPPN je povedal, da bo postopek tak kot običajno, torej preko odborov in javne razprave ter da se ostali projekti vodijo brez sprememb prostorskih načrtov.
  • Ga. Mateja Kovač Dragar je odgovorila, da se prometna signalizacija (vertikalna in horizontalna), določa na podlagi Pravilnika o cestni signalizaciji s strani strokovnih služb in v sodelovanju z občinskim redarstvom ter Policijo. Dodala je, da gre velikokrat za pobude prejete s strani občanov in krajevnih skupnosti, ki so tudi zaprošena za mnenja.
  • G. Dragan Djukić je povedal, da se je njegovo vprašanje navezovalo na prometno ureditev Kebetova - Ostrovrharjeva ulica, saj obravnava ni bila primerna.
  • Ga. Mateja Kovač Dragar je povedala, da gre v konkretnem primeru za projekt, ki bi se moral izvesti že lansko leto, vendar je bil zaradi poplav prestavljen. Opravljenih je bilo veliko terenskih ogledov in sestankov, tako s strani šole, vrtca in občinske uprave. Skozi celoten proces umestitve te ulice je bil prisoten tudi presojevalec v cestnem prometu, ki je imenovan s strani države in je presojal ali bo nova ureditev postala bolj varna za najranljivejše občane v našem okolju. S tem namenom je bila ulica spremenjena na način kot je danes.
  • G. Dragan Djukić je pojasnil, da je bil prisoten na sestankih s strani krajevne skupnosti, kjer je bilo jasno podano tudi vprašanje ali so zadeve dogovorjene z bližnjimi sosedi. Povedal je, da bo v primeru dobljene tožbe z njihove strani, oškodovan proračun, zato se je z njimi potrebno pogovoriti.
  • G. Uroš Medar je izpostavil novo ureditev na šolski ulici. Povedano je bilo, da je ureditev sedaj bolj varna, vendar se sprašuje, kako je lahko ureditev bolj varna, če se je omejitev zvišala. Njegov predlog, da bi se parkirišča postavila diagonalno, ni bil upoštevan, čeprav je povedal, da je glavni problem ob prihodu v vrtec, premalo parkirnih mest. Ob tem je izrazil bojazen, da bosta zaradi nove ureditve Kebetova ulica in Cesta na Svetje postali dirkališče in predlagal, da se to vzame v razmislek za ureditev v prihodnje.
  • G. Dragan Djukić je povedal, da je tam že sedaj dirkališče. Predsedujoči je zato podal predlog, da krajevna skupnost predlaga postavitev premičnega radarja na omenjenem odseku.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 6: Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Polletnim poročilom o izvrševanju proračuna za leto 2024. Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode se je seznanil s Polletnim poročilom o izvrševanju proračuna za leto 2024.
Sprejet
6. Predlog Odloka o rebalansu proračuna Občine Medvode za leto 2024

Uvodno obrazložitev je podala ga. Katja Gomboši Telban, iz Oddelka za proračun, finance in gospodarstvo, ki je povedala, da je bil Odlok o proračunu Občine Medvode za leto 2024 sprejet na 4. seji Občinskega sveta, dne 29. 03. 2023, na 8. seji Občinskega sveta, ki je bila dne 20. 12. 2023 pa je bil sprejet še Odlok o spremembah proračuna Občine Medvode za leto 2024. Pojasnila je, da so bile po sprejetju proračuna za leto 2024 in sprejeti spremembi proračuna za leto 2024 opravljene tudi prerazporeditve, ki so prikazane v stolpcu veljavni proračun. Z rebalansom se predlaga ponovna uskladitev predvidenih prihodkov in odhodkov občinskega proračuna. Podala je nekaj večjih razlogov za pripravo rebalansa, in sicer: (1) prenos načrtovanih sredstev za sanacijo po poplavah, ki niso bila porabljena do konca leta 2023 se prenašajo v leto 2024, (2) nižji prihodki proračuna kot so bili sprva načrtovani v veljavnem proračunu (manj sredstev iz naslova prihodkov od prodaje stavbnih zemljišč ter manj prihodkov od komunalnih prispevkov), (3) prenos proračunskega presežka iz preteklih let s krajevnimi skupnostmi ter (4) uspešna prijava na Javni razpis za izbor sofinanciranja investicij v športno infrastrukturo v letih 2024 in 2025, in sicer s projektom »Športno igrišče ob OŠ Preska – novogradnja«. Navedeno je podrobneje pojasnila ter članom občinskega sveta podala pojasnilo o dveh spremembah v odloku, in sicer zaradi napovedi, da bo potrebno zalaganje sredstev vezano na poplave (ki bodo naknadno prejeta po zahtevkih nazaj), se predlaga, da se prerazporejanje porabe pravic v odloku do višine 5 procentov vseh prihodkov iz bilance odhodkov zviša na 10 odstotkov, hkrati pa v NRP iz 30 na 50 odstotkov. Dodala je, da bo s sprejemom rebalansa proračuna za leto 2024 omogočeno nemoteno delo oziroma bodo zagotovljeni osnovni pogoji za izvrševanje zakonskih določil na posameznih področjih dela lokalne skupnosti. Prav tako bo sprejem rebalansa omogočil izvajanje projektov, ki so namenjeni razvoju občine kot tudi projektov, ki so namenjeni sanaciji nastale škode po avgustovskih poplavah v letu 2023. To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala predlog Odloka o rebalansu proračuna Občine Medvode za leto 2024 na svoji 10. redni seji in ugotavlja, da je rebalans uravnotežen, da se sprememba proračuna v skladu s 63. členom Poslovnika Občinskega sveta sprejema po skrajšanem postopku ter da amandmaji niso bili vloženi. Zato komisija ugotavlja, da je predlog Odloka o rebalansu proračuna Občine Medvode za leto 2024 v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava in sprejme. Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi so sodelovali g. Stanislav Ulanec, g. Štefan Čebašek, g. Dominik Bradeško, ga. Zvonka Hočevar, g. Ivo Rep, g. Mirko Javeršek, g. Milan Šobat, g. Dragan Djukić in g. Uroš Medar.

Izražena so bila naslednja mnenja, vprašanja, pobude, predlogi in pohvale:

  • G. Stanislav Ulanec je zaprosil občinsko upravo za podajo pojasnila, po kateri pravni podlagi ni potrebna predhodna obravnava odloka o občinskem proračunu na sejah odborov in komisij, še posebej na Odboru za komunalo.
  • Predsedujoči je pojasnil, da je sklicevanje sej odborov in komisij v pristojnosti predsednikov odborov ter hkrati izrazil pričakovanje od odborov in komisij, da povedo kaj se bo obravnavalo ter kakšni so predlogi. Ga. Ankica Jurkić Kožar je članom občinskega sveta prebrala 3. odstavek 71. člena Poslovnika Občinskega sveta. Predsedujoči je pojasnil, da je člen v zvezi s sklici sej sam po sebi precej bolj strog, kot se ga poslužujemo v praksi.
  • Tudi g. Dragan Djukić je povedal, da je predsednik odbora tisti, ki sklicuje sejo odbora oz. komisije. Navezal se je na vzporednico s sejami Državnega zbora ter poudaril, da je za sklicevanje seje potrebno utemeljiti za kaj se sklicuje.
  • G. Štefan Čebašek je povedal, da je vse odbore do sedaj sklicevala občinska uprava. V kolikor bo sedaj drugače je predlagal, da se najde konsenz, da se z odgovorno osebo skupaj določi datum in točke, ki se bodo obravnavale. Izpostavil je Odbor za kmetijstvo in sklic zadnje seje, ko odbor ni imel možnosti obravnavati vseh točk, saj je bil odbor sklican prej, preden se je sploh vedelo kaj se bo obravnavalo. Iz tega razloga je menil, da se ne bi čisto prepustila pristojnost predsednikom.
  • Predsedujoči je dodal, da bo formalen sklic še vedno opravila občinska uprava, vendar naj bodo predsedniki tisti, ki odločajo, saj so izvoljeni s strani občanov. Ob tem je dodal, da bo potrebno v parih mesecih narediti popravke Poslovnika in Statuta, prav tako se zaključuje tudi projekt ReKS. Predlagal je, da se pod okriljem predsednice Statutarno pravne komisije organizira koordinacija, kjer bi sodelovali imenovani člani svetniških skupin in občinska uprava ter bi se zadeve pregledale.
  • G. Dominik Bradeško je pohvalil občinsko upravo za pripravo odloka. Podal je tehnični popravek na strani 89, saj Gasilska zveza Medvode nima 8 temveč 6 prostovoljnih gasilskih društev.
  • Ga. Zvonka Hočevar se je pridružila pohvali glede priprave odloka. Izpostavila je dve postavki, kjer se znižujejo sredstva, in sicer gradnjo ZD Medvode, kjer veliko ljudi zanima kaj bo s predvideno gradnjo. Poudarila je, da je v izdelavi PZI, ki bo pripravljen do konca letošnjega leta ter da se bo gradnja pričela predvidoma v začetku leta 2025. Prav tako je izpostavila pločnik ter povezavo s kolesarsko potjo na Bonovec. Sredstva za pločnik Seničica so bila rezervirana, vendar se niso dobila soglasja, zato je podala predlog, da bi apelirali na tiste lastnike zemljišč, ki soglasij niso podali, da jih podajo. Podala je pohvalo za opravljeno delo občinske uprave vezano na pridobivanje nepovratnih sredstev ter podala pobudo, da se pripravi informacija koliko je bilo pridobljenih nepovratnih sredstev na raznoraznih razpisih, saj ravno zaradi tega lahko govorimo o pozitivnem proračunu.
  • Predsedujoči je povedal, da se bo pobuda zabeležila pri zadnji točki dnevnega reda in se bodo podatki pripravili do naslednje seje.
  • G. Ivo Rep je zaprosil za praktično obrazložitev glede 2. in 3. točke odloka, kjer se spreminjata pooblastili za odločanje, iz 5 na 10% in iz 30 na 50%.
  • Predsedujoči je pojasnil, da je ta sprememba predlagana zaradi poplav, saj slednje omogoča, da se pri večjih projektih lahko gradiva hitro pošiljajo naprej ter slednje podrobneje pojasnil. Izpostavil je tudi problematiko šolskih prevozov.
  • G. Mirko Javeršek je povedal, da gre pri odloku za novo oceno prejemkov in izdatkov ter da ni potrebe, da o tem vsi odbori razpravljajo. Izpostavil je, da se bodo večje skrbi pričele, ko bo država zahtevala zalaganje sredstev in se bo dejansko pričelo z deli na večjih projektih. Predlagal je, da se že sedaj prične z razmišljanjem, kaj bo osnutek proračuna 2025/26 vseboval in se takrat resno pristopi k obravnavi na odborih.
  • G. Milan Šobat je izpostavil točko športna igrišča in sredstva namenjena investicijam in vzdrževalnim delom, kjer piše, da se ne bodo mogla izvajati zato, ker Fundacija za šport ni odobrila sredstev. Ker je občina do sedaj vedno imela v proračunu določena sredstva namenjena za to, ga je zanimalo, če je to sedaj ukinjeno in če je potrebno vložiti dodatne napore na Fundaciji za šport glede sredstev. Dodatno je postavil vprašanja glede športnega igrišča ob OŠ Preska, za katerega je občina prejela sredstva, in sicer kje bo stalo igrišče ter kdaj bo zgrajeno, še posebej z ozirom, da sredstev za šolo ni, igrišče pa se bo pa zgradilo prej.
  • Ga. Katja Gomboši Telban je pojasnila, da se zavedamo, da je pred nami velika investicija in ker je športno igrišče obvezni del šole, bodo sredstva primerno porabljena.
  • G. Milan Šobat je dodal, da v kolikor bo na tem igrišču realizirano vse kar je predvideno (nogometno igrišče, rokometno igrišče, igrišče za odbojko, badminton, met krogle, skok v daljavo, 200 metrska tekaška steza), se občina odmika od realizacije športnega parka. Dodal je, da je vesel za pridobljena sredstva in je pripravljen pomagati tudi za morebitna dodatna sredstva. Povedal je, da je bilo možno kandidirati tudi za sredstva po poplavah v višini 170 milijonov evrov, vendar Občina Medvode za ta sredstva ni kandidirala.
  • Ga. Katja Gomboši Telban je pojasnila, da je to del projekta novogradnje OŠ Preska.
  • Predsedujoči je dodal, da je ministrstvo objavilo razpis za vlaganja v zunanjo in pokrito športno infrastrukturo ter podal dodatna pojasnila vezana na omenjen razpis po poplavah. Povedal je, da je bilo 500.000 evrov sredstev maksimalen znesek, ki ga je bilo možno dobiti na objavljenem razpisu, na katerem je bila občina uspešna ter da omenjeno igrišče ne bo substitut za športni park.
  • G. Milan Šobat je povedal, da je podal grajo zgolj na dejstvo, da je bilo možno kandidirati za veliko več sredstev, vendar nismo.
  • Predsedujoči je dodal, da je potrebno vse napore usmeriti v to, da bomo na ministrstvu uspešni pri pridobivanju morebitnih dodatnih sredstev vezano na OŠ Preska, saj bomo le-tako lahko stremeli tudi k novim investicijam. Povedal je, da bo do naslednje seje pridobil informacije glede navedbe g. Šobata vezano na omenjeni razpis.
  • G. Dragan Djukić je podal predlog, da se odstotek odločanja, ki je predlagan za zvišanje, upošteva zgolj pri projektih vezanih na poplave. Ob tem je potegnil povezavo z evropskimi projekti, kjer je potrebno založiti sredstva, ki so nato povrnjena. Menil je, da bi morala država razmisliti o povečanju sredstev, saj gre za milijonske projekte. Povedal je, da bo rebalans potrdil.
  • G. Ivo Rep je podal repliko na navajanje g. Djukića, in pojasnil, da se dokument nanaša na proračun za leto 2024 ter dodal, da bodo v 2025 morali biti pozorni, da se bodo deleži ohranili, v 2026 pa se bodo nato znižali nazaj.
  • G. Uroš Medar je podal repliko na navajanje g. Šobata. Zanimalo ga je ali kot predsednik Športne zveze Medvode ne ve, da je na Javnem zavodu (JZ) Sotočje postavka investicije, ki gredo tudi v športna igrišča. Povedal je, da ne razume postavljenega vprašanja, kje so investicijska sredstva v športna igrišča, če ve, da so prenesena na JZ, ki upravlja s športnimi igrišči.
  • Predsedujoči je pojasnil, da se znižuje samo tisti del za katerega smo mislili, da če bomo uspešni na Fundaciji, da bo naš delež. Ostala sredstva, ki so vsa leta namenjena, pa ostajajo na proračunski postavki. Povedal je, da je občinska uprava v vmesnem času že preverila navedbo g. Šobata glede omenjenih 170 milijonov na razpisu ter podal pojasnilo, da gre za razpis, na katerem je bila Občina Medvode uspešna in pridobila 500.000 evrov sredstev, kar je bil maksimalen znesek, ki ga je bilo možno pridobiti.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji sklep SKLEP 7: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Odloka o rebalansu proračuna Občine Medvode za leto 2024. Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 20 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Odloka o rebalansu proračuna Občine Medvode za leto 2024.
Sprejet
7. Predlog Sklepa o spremembah in dopolnitvah Sklepa o Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Medvode za leto 2024

Uvodno obrazložitev je podala ga. Sonja Rifel, iz Oddelka za splošne, premoženjsko pravne in družbene zadeve, ki je povedala, da se postopek pridobivanja nepremičnega premoženja in razpolaganja z nepremičnim premoženjem lahko praviloma izvede le, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt ravnanja. Sprejeti akt je tako osnova za izvrševanje proračuna za leto 2024 ter realizacijo prihodkov in odhodkov, ki so povezani s stvarnim premoženjem občine v letu 2024. Povedala je, da se je decembra 2023, zaradi ugodne ponudbe prodajalca, načrt pridobivanja dopolnil z zemljiščem v centru Medvod - s »Kovačijo« ter da se je v načrt ponovno uvrstila Dolinčkova domačija. S spremembo je predlagana dopolnitev načrta zemljišča parc. št. 315/23 v Preski. Zemljišče se nahaja v neposredni bližini Nordijskega centra Bonovec, za katerega ima JZ Sotočje že vrsto let sklenjeno zakupno pogodbo za potrebe parkirišč. Zaradi že izraženih interesov tretjih oseb po odkupu zemljišča, je predlagano, da slednje odkupi občina.

To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala predlog Sklepa o spremembah in dopolnitvah sklepa o načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem občine Medvode za leto 2024 in ugotavlja, da je v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga občinskemu svetu, da ga obravnava in sprejme.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi so sodelovali g. Ladislav Vidmar, g. Dragan Djukić, ga. Jožefa Rotovnik Jaklič in g. Mirko Javeršek.

Izražena so bila naslednja mnenja, vprašanja, pobude, predlogi in pohvale:

  • G. Ladislav Vidmar je izrazil veselje, da se bo zemljišče uporabljalo za potrebe Športnega parka Bonovec ter hkrati opozoril, da je v zimskem času, še posebej, ko potekajo tekmovanja, na tem območju zelo velika gneča in ulica, ki vodi do zemljišča je dostikrat zelo natrpana ter posledično obremenjuje stanovalce in jim onemogoča dostop. Podal je zaprosilo, da je ob tovrstnih dogodkih prisotna redarska služba.
  • Predsedujoči je podal strinjanje in je povedal, da je pred kratkim potekal sestanek s predstavniki ND Bonec in bo potrebno narediti korake naprej vezano na ureditev na tem območju.
  • G. Dragana Djukića je zanimalo, za katero parcelo s št. 47/5, k.o. Medvode gre, saj iz gradiva to ni razvidno ter kdaj bo kupljeno zemljišče v Preski.
  • Predsedujoči je pojasnil, da gre za »Kovačijo«, pri čemer je bil nakup že potrjen na seji občinskega sveta ter podal pojasnilo glede Dolinčkove hiše. Dodal je, da se bo s potrditvijo predloga potrdil nakup nepremičnin. Pri Dolinčkovi hiši je prevideno izplačilo polovice odškodnine v letošnjem proračunskem letu, polovica odškodnine pa v naslednjem proračunskem letu. Vezano na Kovačijo je dodatno povedal, da gre za parcelo z manjšim objektom in nekaj zemljišča. V vmesnem času pa je občina uveljavljala tudi predkupno pravico na zemljišču med hišami, vendar je ta nakup v načrtu župana, saj ima župan pristojnost do 50.000 evrov. Glede nakupa zemljišča v Preski je povedal, da bo izvršen predvidoma v letošnjem letu.
  • Ga. Jožefa Rotovnik Jaklič je postavila vprašanje glede hiše nasproti njene hiše, če se prodaja in komu.
  • Predsedujoči je pojasnil, da je občina prejela vlogo za uveljavljanje predkupne pravice, tako da je iz tega moč sklepati, da je na trgu, nima pa podatka komu se prodaja.
  • G. Mirko Javeršek je podal zahvalo županu, strokovnim službam in zakoncema Šušteršič iz Dola, da je dogovor glede Dolinčkove hiše končno finaliziran. Povedal je, da je to izjemnega pomena saj gre za stavbo in vse kar sodi zraven, za biser kmečke stavbne gradnje in je narejen izjemen korak.
  • Predsedujoči je prav tako podal zahvalo zakoncema Šušteršič ter dodal, da bo s potrditvijo občinskega sveta pripravljena pogodba. Nato bo na vrsti težji del, ko bo tej hiši potrebno dati čim več vsebine.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 8: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Sklepa o spremembah in dopolnitvah Sklepa o Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Medvode za leto 2024. Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Sklepa o spremembah in dopolnitvah Sklepa o Načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Medvode za leto 2024.
Sprejet
8. Predlog Pravilnika o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode – hitri postopek

Uvodno obrazložitev je podala ga. Katja Gomboši Telban iz Oddelka za proračun, finance in gospodarstvo, ki je povedala, da je bil na 11. seji občinskega sveta dne, 3. 7. 2024 sprejet Pravilnik o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode, ki je bil nato tudi objavljen v Uradnem listu. Pravilnik je bil sprejet brez potrdila Ministrstva za finance o skladnosti, ki ga je občina pridobila 10. 7. 2024 s pripombo, da naj se spremeni prva alineja drugega odstavka 22. člena, ki določa obveznosti upravičenca do pomoči, in sicer se je besedilo: »v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu« spremenilo v besedilo: »v zadnjem triletnem obdobju«. Vse ostale določbe veljavnega Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode se niso spreminjale. Ker gre za manj pomembno spremembo se je predlagal sprejem po hitrem postopku v skladu s 85. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode.

To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala predlog Pravilnika o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v občini Medvode in ugotavlja, da je v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da ga obravnava po hitrem postopku, kar je v skladu s 85. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode.

To točko je obravnaval tudi Odbor za kmetijstvo in gozdarstvo. Predsednik odbora, g. Štefan Čebašek je povedal, da težko prebere poročilo, saj je bil s strani strokovnih služb umaknjen s seje in je šele kasneje izvedel kakšni so bili sklepi. Ga. Katja Gomboši Telban je podala pojasnilo, da je bil g. Čebašek prisoten pri 1. točki dnevnega reda odbora, ko se je obravnaval Pravilnik in pri 3. točki Razno, pri 2. točki, ki se je nanašala na pripravo razpisa za dodelitev sredstev za kmetijstvo, pa je bil zaprošen za izločitev, saj je povedal, da se bo prijavil na razpis. G. Alojzij Teršan je povedal, da lahko tudi on kot član odbora prebere poročilo, vendar je v nadaljevanju to predsednik storil sam. Predsednik odbora, g. Štefan Čebašek je povedal, da je odbor obravnaval predlog Pravilnika o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v občini Medvode in predlaga Občinskemu svetu Občine Medvode, da v skladu s 85. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode obravnava predlog Pravilnika po hitrem postopku in ga sprejme.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. Razprave pri tej točki dnevnega reda ni bilo.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 9: Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Pravilnika o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode. Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

Predsedujoči je odredil petnajst minutni premor. Seja se je nadaljevala ob 18:55.

Občinski svet Občine Medvode sprejema predlog Pravilnika o spremembi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Medvode.
Sprejet
9. Osnutek Odloka o določitvi podaljšanega obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost v občini Medvode

Uvodno obrazložitev je podala ga. Anja Čerin Devjak, iz Oddelka za splošne, premoženjsko pravne in družbene zadeve, ki je povedala, da osnutek odloka ureja podaljšan obratovalni čas gostinskih obratov. Trenutno to področje ureja Pravilnik o določitvi podaljšanja obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost v Občini Medvode, ki je v veljavi že osem let in v tem obdobju se je pokazalo, da je potrebno nekatere določbe zapisati bolj natančno. Ob tem je pojasnila, da se predlagani osnutek sprejema v obliki odloka iz razloga, ker z odlokom občinski svet ureja zadeve iz občinske pristojnosti, s pravilnikom pa se predpiše zgolj način izvajanja posameznih določb statuta ali odloka. V nadaljevanju je podrobneje pojasnila predlagane spremembe.

To točko je obravnavala tudi Statutarno pravna komisija. Predsednica komisije, ga. Zvonka Hočevar je povedala, da je komisija obravnavala osnutek Odloka o določitvi obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost v občini Medvode. Na seji so prejeli ustrezna pojasnila, tako da Statutarno pravna komisija ugotavlja, da je v skladu z veljavno zakonodajo ter predlaga občinskemu svetu, da ga obravnava in sprejme.

To točko je obravnaval tudi Odbor za gostinstvo in turizem. Predsednik odbora, g. Milan Šobat je povedal, da je odbor na svoji 3. redni seji obravnaval osnutek Odloka o določitvi obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost v občini Medvode in predlaga občinskemu svetu, da ga obravnava in sprejme.

Predsedujoči je pozval člane občinskega sveta k razpravi. V razpravi so sodelovali ga. Cvetka Židan Valjavec, g. Alojzij Teršan, g. Mirko Javeršek, g. Štefan Čebašek, g. Dragan Djukić, ga. Jožefa Rotovnik Jaklič in g. Milan Šobat.

Izražena so bila naslednja mnenja, vprašanja, pobude, predlogi in pohvale:

  • Ga. Cvetka Židan Valjavec je pohvalila občinsko upravo, da je obstoječi pravilnik spremenila v osnutek odloka in spremenila določene stvari, ki so se v teh letih pokazale za problematične. Povedala je, da so na seji Statutarno pravne komisije obravnavali osnutek Odloka zgolj iz vidika skladnosti s predpisi, ne pa vsebinsko. Povedala je, da kmetje in gostinski ponudniki izpostavljajo, da je potrebno v prvi vrsti poiskati odgovor na vprašanje, kdaj se bodo kmetijska zemljišča v okolici gostinskih objektov, ki imajo 100 in 200-letno zgodovino in dejavnost spreminjala v namembnost stanovanjskih objektov. Povedala je, da si vsi predstavljajo, da bodo spremenili gostinskega ponudnika, vendar pa s tem osnutkom ponudnikom ponujamo samo to, da delajo po naših pogojih ali gredo drugam. Menila je, da jih je potrebno zaščititi, saj prinašajo sredstva v proračun. V zvezi z vsebino predlaganega odloka je izpostavila: 3. člen (kršitev javnega reda in miru) – kdo je stranka v postopku (gostinec ali posameznik, ki krši predpis), v primeru ko so kršitve posledica osebnega dogajanja gosta, ki je gost lokala, ki s prekoračitvijo obratovalnega časa nima posledične zveze; 5. člen – kaj je gostinska ponudba: ali zgolj ponudba gostilne ali kaj širše; 6. člen – navedba najmanj 300 metrov od prvega stanovanjskega objekta – od kje; 10. člen – definicija 3. in 10. člena sta v rahlem neskladju, navajanje soglasja – morebiti bi bilo bolje, če se navaja priloge; 12. člen – preklic soglasja – kaj je v obdobju med majem in decembrom. Podala je predlog, da glede na to, da je bil osnutek odloka narejen na hitro, da se ga da v podrobnejšo obravnavo in da ga Odbor za gostinstvo in turizem obravnava v širši sestavi, tudi z gostinskimi ponudniki in kmetijami, ki se jih tiče ter ga nato v konsenzu z vsemi deležniki ponovno obravnava občinski svet.
  • Predsedujoči je povedal, da bodo vse dane pripombe vključene v zapisnik in se bo potem do njih opredelila občinska uprava ter se po potrebi obrnila tudi na ga. Židan Valjavec za podrobnejša pojasnila. Dodal je, da se ne strinja z navedbo, da spremembe ne gredo na roko ponudnikom, saj se je odlok pripravil ravno iz tega razloga, da se pregleda kaj je aktualno in kaj ni več. Od leta 2016 se je namreč marsikaj spremenilo.
  • G. Alojzij Teršan je izpostavil 5. člen, ki govori o podaljšanem obratovalnem času na območju stanovanj. Zanimalo ga je ali besedilo ostaja isto kot prej v Pravilniku. Ga. Anja Čerin Devjak je pojasnila, da se ne spreminja. Podal je dodatno vprašanje kolikokrat lahko ponudniki gostinskih storitev dobijo soglasje (mesečno ali letno).
  • Ga. Anja Čerin Devjak je pojasnila, da soglasje za podaljšani obratovalni čas lahko dobijo letno, v primeru podaljšanja enkratnega soglasja pa lahko vložijo za največ tri dogodke naenkrat. Povedala je, da letno ne pomeni permanentno. Podaljšan obratovalni čas velja do konca tekočega leta, oz. do konca naslednjega leta, če je dano decembra tistega leta. Za enkratni dogodek pa velja za tisti dogodek, ki je v vlogi izrecno napisan.
  • G. Alojzij Teršan je dodatno postavil vprašanje ali lahko gostinski ponudnik z eno odločbo dela celo leto tudi med vikendi do enih zjutraj.
  • Ga. Anja Čerin Devjak je povedala, da v kolikor ima na letnem soglasju podaljšan obratovalni čas, lahko do enih zjutraj obratuje celo leto. Povedala je, da podobno določa tudi državni pravilnik.
  • G. Alojzij Teršan je povedal, da se mu to ne zdi prav.
  • G. Mirko Javeršek je povedal, da imamo v občini Medvode izjemne ponudnike gostinskih storitev in meni, da je vse spremembe potrebno pisati s tresočo roko. Povedal je, da piše, da v kolikor gre za kršitev, soglasja za podaljšanje ne damo več ter izpostavil možnost, da nekdo ponudniku nagaja. Postavil je vprašanje, kdo bo v tem primeru arbiter in predlagal, da se oblikuje strokovna skupina, v katero naj se vključijo tudi ponudniki. Menil je, da se bodo tako zadeve bolj natančno definirale.
  • Predsedujoči je povedal, da trenutno velja ena kršitev in se ne izda več podaljšanje, z novim predlogom se to spreminja v tri kršitve. Povedal je, da ima gostinec težave, ker ne more vplivati na goste, zato se je iskala vmesna rešitev med tem kar so si želeli ponudniki in občani vezano na pravico do mirnega počitka. Ga. Anja Čerin Devjak je pojasnila, da je bila želja, da bi bil odlok čim bolj sorazmeren ter slednje pojasnila. Ob tem je povedala, da se bo v predlogu zadnja alineja 3. odstavka zagotovo popravila, saj gre za preširok pojem.
  • G. Štefan Čebašek se je pridružil mnenju ga. Židan Valjavec in g. Javerška. Sorazmeren odlok je tisto kar si vsi želimo in je zato potrebno vključiti obe strani, tako ponudnike kot udeleženo javnost. Zato je predlagal, da se odlok ne sprejme, da se formira delovna skupina, ki bo to obravnavala in bo besedilo bližje izrazu sorazmernosti. Povedal je, da Odbor za kmetijstvo predloga odloka ni obravnaval, čeprav so vanj zajete tudi kmetije, vendar bo to opravil v nadaljevanju.
  • G. Dragan Djukić je povedal, da podpira predhodne razpravljavce in iskanje kompromisa do priprave predloga, med tem kar zakonodaja dovoli in med tem, kar želijo gostinci. Postavil je vprašanje glede izrednega soglasja, pri čemer ga je zanimalo ali so lahko izdana večkrat na leto in niso omejena, takrat ko ima gostinec potrebo za to (torej za vsako poroko vloga za izredno soglasje).
  • Ga. Anja Čerin Devjak je pojasnila, da število enkratnih soglasij ni omejeno, vendar mora vložnik vsakič posebej izpolnjevati pogoje iz 10. člena osnutka odloka.
  • G. Milan Šobat je povedal, da je Odbor za gostinstvo in turizem osnutek odloka obravnaval in da ne drži, kar je povedal g. Čebašek, da odbor tega ni obravnaval, da gre za eno gostilno, ki krši pravila in zakone (Gostilna Mihovec). Postavil je vprašanje, zakaj zanje ne velja tako kot za vse druge gostince. Menil je, da če je zakon za vse, naj bo enak za vse. Strinjal se je s predhodniki, glede ustanovitve delovne skupine, kjer lahko sodelujejo tudi člani odbora in se v sodelovanju z vsemi najde kompromis.
  • Ga. Cvetka Židan Valjavec je podala repliko na izvajanje g. Milana Šobata. Povedala je, da namenoma ni želela izpostaviti nobenega gostinskega ponudnika oz. kmeta, ki ponuja dejavnost v okviru, ki se ga osnutek odloka tiče, saj je več ponudnikov s področja turizma, ki želijo sodelovati. Povedala je, da ne gre za to, da se brani nekoga, ki krši predpise, saj je v teh primerih jasno postopanje, temveč gre za to, da bo potrebno ugotoviti kdo je stranka v postopku za posamezno kršitev (ali gre za kršenje odloka ali javnega reda in miru). Akt, ki ga sprejme občina je nadgradnja posebnosti, ki jih dovoljujemo v svoji lokalni skupnosti ponudnikom storitvene dejavnosti (gostinskim in kmetijskim dejavnostim), ki jih je potrebno s tem osnutkom zaščititi.
  • G. Alojzij Teršan je podal repliko vezano na 5. člen (podaljšan obratovalni čas na območju stanovanj). Menil je, da bi bilo potrebno v skupino vključiti tudi predstavnike krajevnih skupnosti, saj dobro poznajo kakšen tip gostilne je ter kaj se dogaja na tistem območju.
  • G. Štefan Čebašek je podal repliko na izvajanje g. Milana Šobata. Povedal je, da ni govoril o Odboru za gostinstvo in turizem, temveč o Odboru za kmetijstvo. Dodal je, da ga veseli, da so si člani in tudi župan enotni, da je potrebno narediti delovno skupino, ki bo imela za rezultat sorazmerno oblikovan odlok.

Predsedujoči je v sprejem predlagal naslednji SKLEP 10: V skladu s četrtim odstavkom 79. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode predlagam umik osnutka Odloka o določitvi podaljšanega obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost v občini Medvode. Prisotnih je bilo 20 članov občinskega sveta. ZA sklep je glasovalo 19 članov. Sklep je bil sprejet.

V skladu s četrtim odstavkom 79. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Medvode predlagam umik osnutka Odloka o določitvi podaljšanega obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost v občini Medvode.
Sprejet